וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוויתור של אמבפה והלייק המפתיע של ניימאר: סערה נוספת בפ.ס.ז'

ב"לאקיפ" טענו שהכוכב נאלץ להקריב כדי לשוב למסגרת הקבוצתית, אבל הבהירו שעתידו כלל לא עלה על הפרק בשיחות. הברזילאי "אהב" פוסט הנוגע למערכת היחסים ביניהם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.8/ספורט1

קיליאן אמבפה חזר לאימוני פריז סן ז'רמן ביום שבו ניימאר עזב לאל הילאל הסעודית וספקולציות רבות עלו בשעות שחלפו מאז. המעניינת ביותר עסקה בכך שזה לא מקרי שהצרפתי שב לפעילות במקביל למכירת הברזילאי - ובאופן מפתיע למדי, נראה שקיבלנו לכך אישור ממקור ראשון.

אתמול (ראשון) עלה פוסט באינסטגרם שבו נכתב כי בקיץ 2022 אמבפה הבהיר לראשי פריז סן ז'רמן שאין מקום בסגל גם לו וגם לניימאר, ושבמקרה או שלא אמבפה שב לאימונים ונראה מאושר מתמיד דווקא ביום שסוכמה מכירת הברזילאי לאל הילאל עבור 90 מיליון יורו. אז מהו אותו אישור מפתיע? בין כל הלייקים שקיבל אותו פוסט, גם ניימאר לחץ "אהבתי" וייתכן שרמז לכך שלא מדובר בהשערה או ברכילות זולה.

כפי שפורסם, ניימאר כבר עבר בדיקות לקראת מעברו לסעודיה בחוזה לשנתיים שמוערך בכ-260 מיליון יורו לפני תנאים נלווים מטורפים כמו מטוס פרטי ובית גדול ומפואר עם צוותי שירות ותחזוקה ותשלומי בונוס בסך חצי מיליון יורו לכל פוסט שיפרסם ברשתות החברתיות לקידום ערב הסעודית. ניימאר גם יקבל אישור מיוחד לגור עם זוגתו, בדומה להסדר עם כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס וכוכבים נוספים שנחתו בחצי האי ערב בשבועות האחרונים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
השאלה היא על מה הוא ויתר כדי לחזור למסגרת הקבוצתית. אמבפה/רויטרס

באשר לאמבפה, לפי הכותרת הראשית באתר "לאקיפ", חזרתו לאימונים לא נוגעת להבטחה כזו או אחרת באשר לעתידו וכלל לא נערכו דיונים בין הצדדים באשר להארכת חוזהו שמסתיים בקיץ 2024. הכוכב עדיין עומד על כך שהוא יעזוב בקיץ הבא, ככל הנראה לריאל מדריד שלא צפויה לפנות אליו בחלון הנוכחי. עם זאת, לפי הדיווח אמבפה נאלץ לעשות ויתור מסוים כדי לשוב לאימונים, להיות חלק מהקבוצה ולשחק העונה - השאלה היא על מה הוא ויתר עבור פריז סן ז'רמן, כשעל פי ההערכות מדובר במענקים שונים בחוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully