וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס "נואש" לשחק ורוצה לשוב לריאל מדריד, אנצ'לוטי מתנגד

הבלאנקוס זקוקים לבלם נוסף אחרי פציעת מיליטאו, הקפטן לשעבר קושר לקאמבק, אך המאמן לא נלהב מהמהלך ומעדיף את לאפורט. הספרדי סירב לערב הסעודית, רצה לארה"ב ושואף לשוב למולדתו, איפה זה יסתיים?

תיקתקנו, 13.8/ספורט1

ריאל מדריד עומדת בפני קיץ לא פשוט מבחינה בריאותית אחרי שאדר מיליטאו נפצע בניצחון 0:2 על אתלטיק בילבאו, כשאתמול (ראשון) התברר כי הוא הצטרף לטיבו קורטואה עם קרע ברצועה הצולבת. בנוסף לשני שחקני ההרכב, גם ארדה גולר עבר ניתוח ויעדר מספר חודשים, כשפרלאן מנדי לא היה כשיר למחזור הפתיחה.

עם כאב הראש הזה, קרלו אנצ'לוטי צריך לחשב מסלול מחדש כשנותרו לו רק שלושה בלמים כשירים בסגל - אנטוניו רודיגר, דייויד אלאבה ונאצ'ו פרננדס. לפי דיווחים בתקשורת הספרדית, הבלאנקוס עומדים בפני שתי אפשרויות עיקריות, כשהראשונה היא להחתים כמובן בלם נוסף, והשנייה לבנות על האקדמיה ומצבת הבלמים שיש בסגל, עם אופציה של להעביר את אורליאן טשואמני לעמדה אחורית יותר.

עוד בכדורגל עולמי

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
ישוב ללבוש לבן? ראמוס/רויטרס

השם החם ביותר מאז הפציעה של מיליטאו הוא סרחיו ראמוס. הקפטן לשעבר של ריאל ששיחק 671 משחקים, כבש 101 שערים ובישל 40 עד שהצטרף לפריז סן ז'רמן בקיץ 2021, סיים את חוזהו בצרפת ונמצא ללא קבוצה עם פתיחת הליגות באירופה. הבלם בן ה-37 אמנם כבר לא בשיאו, אך מכיר היטב את הליגה הספרדית, חדר ההלבשה בסנטיאגו ברנבאו ולפי ה"מארקה" היה שמח לשוב לעונות פרישה במדי הבלאנקוס.

מנגד, ב"אס" הספרדי משוכנעים שאנצ'לוטי לא מעוניין להחזיר את ראמוס לסגל ומוכן להסתמך על הסגל שיש לו, וגם אם יבחר להביא בלם, אמריק לאפורט יותר מעניין אותו מאשר אופציית ראמוס.

קרלו אנצ'לוטי לצד סרחיו ראמוס ריאל מדריד. GettyImages
לא מעוניין בקפטן לשעבר. אנצ'לוטי וראמוס/GettyImages

במצב הנוכחי, אחד הבלמים הטובים בהיסטוריה נמצא בצומת דרכים בקריירה, כשגם אחרי שדחה מעבר לליגת הסעודית עם שמועות על סכומי עתק שהציעו לספרדי, הוא עדיין ללא קבוצה ולפי סביבתו הקרובה "מתוסכל מהמצב ונואש לשחק כדורגל, בטח שבריאל מדריד". השחקן היה מעוניין להגיע לליגת ה-MLS האמריקאית, אך משם לא זכה להצעות עד כה הקיץ, עם דיווחים שאינטר מיאמי הביעה עניין, אך נסוגה בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully