וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח התעצבן על החילוף, קלופ: "הוא שחקן חשוב, אבל אנחנו כאן כדי לנצח"

המצרי שעמד על שיא השערים למחזור הפתיחה, יצא בדקה ה-77 והגיב בהפגנתיות ועצבים על הדשא. המאמן לא התרגש: "היינו זקוקים לרגליים טריות. לא חשבתי על השיאים שלו באותו רגע". אלכסנדר ארנולד: "המטרה שלנו העונה היא אליפות". פוצ'טינו סירב להגיב לדיווחים על קאיסדו

תקציר: צ'לסי - ליברפול 1:1/ספורט1

שתי הקבוצות המאוכזבות של העונה הקודמת, צ'לסי וליברפול, הגיעו הערב (ראשון) לסטמפורד ברידג' במטרה להשכיח את היכולת של שנה שעברה ולצאת לדרך חדשה. זה הסתיים ב-1:1 שהעיד בעיקר על השינוי שמאוריסיו פוצ'טינו עשה אצל הבלוז עם יכולת נהדרת של שחקניו, בעוד בצד של יורגן קלופ הדברים התחילו טוב, אך תקרית בין מוחמד סלאח שבישל את השער של לואיס דיאס ושער שלו נפסל, השכיחה את הדקות הטובות המעטות של האורחת.

בדקה ה-77 המצרי ראה על לוח התוצאת את הספרה 11 כשהארווי אליוט נכנס במקומו, והגיב בעצבים כשקרע את הטייפים מהחבישה בידו ובהפגנתיות ירד לספסל מבלי ללחוץ את ידו של קלופ שנראה היה שהתעלם בעצמו מהשחקן שלו. זה היה גם המשחק הראשון של סלאח במדי ליברפול בו הוא לא כובש במחזור הפתיחה אחרי 6 משחקים כאלה ברציפות. החלוץ של האדומים יכול להתנחם בכך שהוא מעורב ב-12 שערים ב-7 ההופעות שלו במדי הקבוצה במחזורי הפתיחה של הפרמיירליג עם 8 שערים ו-4 בישולים.

המאמן הגרמני הגיב לחילוף ואמר לאחר שריקת הסיום: "אנחנו כאן כדי לנצח משחקים. סלאח הוא שחקן סופר חשוב. אנחנו חייבים לקבל החלטות, היינו זקוקים לרגליים טריות יותר על הדשא. יש לו 500 שיאים שונים, לא חשבתי באותו רגע על שיא השערים במשחקי הפתיחה של הליגה בזמן המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טרנט אלכסנדר ארנולד ליברפול. GettyImages
"המטרה - אליפות". אלכסנדר ארנולד/GettyImages

דומיניק סובוסלאי ואלכסיס מקאליסטר ערכו בכורה רשמית באדום, כשקודי גאקפו השלים את שלישיית הקישור, אך ליברפול סיימה עם 35% החזקת כדור בלבד, מה שהעיד יותר מכל על הרצון של הקבוצה להחתים קשר אחורי כשהסאגה עם רומאו לאביה ומויסס קאיסדו מול צ'לסי ממשיכה עוד היום.

מי שעשוי בהמשך העונה לשחק בעמדת הקישור הוא טרנט אלכסנדר ארנולד שאמר בסיום: "אני יכול לשלוט ולנהל את המשחק מהאמצע. זה משהו שאני יודע שאני אוכל לבצע, אבל זאת לא החלטה שלי. היה משחק קשה היום, הסטמפורד ברידג' זה אצטדיון קשה. המטרה והמוטיבציה שלנו העונה היא לזכות באליפות, אנחנו לא מפחדים לומר את זה".

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן צ'לסי לצד יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מרוצה מהתוצאה נגד קלופ. פוצ'טינו/רויטרס

פוצ'טינו סיכם את המשחק הרשמי הראשון על הקווים בסטמפורד ברידג': "לשחק מול ליברפול במחזור הפתיחה זה תמיד קשה. עשינו כמה טעויות והיה לנו הרבה מזל שלא ספגנו את השער השני. אחרי זה, הגבנו טוב ושלטנו במשחק. אני חשוב שהבעיטה היחידה למסגרת של סאנצ'ס נכנסה, זה מראה שההגנה עבדה היטב. אני מרוצה בסך הכל, זה המינימום שרציתי מול קבוצה כמו ליברפול".

כשנשאל על האפשרות שקאיסדו יחתום בקבוצה, המאמן הארגנטינאי סירב לענות והגיב בבדיחה לעיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully