וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בצרורות לריאל מדריד: קרע ברצועה הצולבת גם לאדר מיליטאו

ימים ספורים אחרי שטיבו קורטואה התבשר על אותה פציעה, נודע כי הבלם צפוי אף הוא להיעדר חצי שנה לפחות. גם מנדי וגולר מושבתים. בלינגהאם, שהפך לכובש השלישי הצעיר ביותר במאה ה-21 עבור הבלאנקוס, הוא נקודת האור: "ההחתמה של הקיץ"

תיקתקנו, 11.8/ספורט

ריאל מדריד פתחה אמש (שבת) את עונת 2023/24 באופן רשמי כשניצחה 0:2 את אתלטיק בילבאו עם
הופעה מרשימה, בעיקר של ג'וד בלינגהאם שכבש את השער השני, בעוד רודריגו התכבד בשער הראשון.
אלא שאחרי החזרה מאצטדיון "סן מאמס", הבלאנקוס קיבלו בשורה קשה במיוחד: אדר מיליטאו, שנפצע בברכו במהלך המחצית השנייה וירד מהמגרש כשהוא ממרר בבכי, אובחן עם קרע ברצועה הצולבת שישביתו לחצי שנה לכל הפחות.

עוד בכדורגל עולמי

אדר מיליטאו לצד ג'וד בלינגהאם יורד בבכי לאחר הפציעה ריאל מדריד. רויטרס
מכה גדולה. אדר מיליטאו/רויטרס

עם פציעתו של הברזילאי, הוא מצטרף לפרלאן מנדי, ארדה גולר וטיבו קורטואה, שקרע גם הוא את הרצועה הצולבת לפני ימים ספורים וככל הנראה יחמיץ את מרבית העונה. במקום הבלגי יגיע בהשאלה קפה אריסבלאגה שיעמוד בין הקורות בקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, אך למיליטאו שייעדר תקופה ממושכת כאמור, אין הרבה מחליפים בסגל. מי שצפוי למלא את מקומו במרכז ההגנה הוא אנטוניו רודיגר, אך בהמשך לא יהיה מקום לרוטציה מבחינתו של המאמן האיטלקי שאולי ינחית בלם נוסף הקיץ בשל ההתפתחויות.

אנצ'לוטי עדכן לגבי מיליטאו, לפני שאובחנה הפציעה, ושיבח את בלינגהאם: "הוא נפצע בצורה קשה בברך, זה נראה לא טוב ואני מקווה שזה לא חמור מדי. ג'וד? הוא יוצא מן הכלל. באופן כללי שיחקנו טוב מאוד, קצת איבדנו את הקצב במחצית השנייה, אבל זאת הייתה הופעה טובה. מרוצה בעיקר מהמחצית הראשונה".

ג'וד בלינגהאם ריאל מדריד. רויטרס
יש כוכב חדש במדריד. בלינגהאם/רויטרס

כאמור, מי שעמד במרכז העניינים היה שחקן הרכש האנגלי שנבחר לשחקן המצטיין והפך לכובש השלישי הצעיר ביותר בבכורה שלו במדי ריאל מדריד במאה ה-21 בגיל 20 ו-44 ימים. שניים שמקדימים אותו שיתפו איתו פעולה אתמול - רודריגו בגיל 18 ו-259 ימים ואדוארדו קמאבינגה בגיל 18 ו-306 ימים. בלינגהאם סיפר על הבכורה המוצלחת שלו: "זה היה מיוחד מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא שניצחנו והיה לי מזל גם לכבוש בבכורה שלי. אני משחק עם הטובים ביותר בעולם וזאת זכות גדולה".

בתקשורת הספרדית כבר הכתירו את בלינגהאם כ"רכש של הקיץ" ואמרו: "לקנות אותו רק ב-103 מיליון יורו זאת גניבה מבורוסיה דורטמונד. הוא שווה כפול מזה. הוא עוד יזכה בכדור הזהב ויהיה אחד הקשרים המובילים בעולם בעשור הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully