וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינגהאם כבש בבכורה הרשמית, ריאל מדריד ניצחה 0:2 את בילבאו

האנגלי הצטיין מול הבאסקים, רודריגו (28) כבש את הראשון והבלאנקוס פתחו ברגל ימין את העונה. מיליטאו נפצע וירד ממרר בבכי. ג'ירונה חילצה 1:1 אצל ריאל סוסיאדד בזכות שער בכורה של דובביק מבישול של ציגנקוב. בשישי ניצחה ולנסיה 1:2 בתוספת הזמן בסביליה

תיקתקנו, 10.8/ספורט1

הליגה הספרדית יצאה לדרך אמש (שישי) עם שני משחקים. במשחק המסקרן יותר סביליה הופתעה בביתה עם 2:1 מול ולנסיה. ראיו וייקאנו ניצחה 0:2 באלמריה. הערב הסתפקה ריאל סוסיאדד ב-1:1 ביתי מול ג'ירונה וריאל מדריד גברה 0:2 על אתלטיק בילבאו.

ג'וד בלינגהאם חוגג יחד עם שחקני ריאל מדריד. GettyImages
פתיחה נהדרת. בלינגהאם וחבריו חוגגים 3 נקודות ראשונות/GettyImages

אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 2:0

עם יכולת מרשימה, בעיקר של ג'וד בלינגהאם, וסיבה נוספת לדאגה, מפציעתו של אדר מיליטאו, ריאל מדריד פתחה את עונת 2023/24 ברגל ימין עם ניצחון משכנע במגרש החוץ הקשה בבילבאו.

קרלו אנצ'לוטי פתח בשלישיית הקישור עם אורליאן טשואמני, אדוארדו קמאבינגה וג'וד בלינגהאם בהופעת בכורה רשמית, כשלוקה מודריץ' וטוני קרוס המתינו על הספסל. הבלאנקוס פתחו עם לחץ על השער של אונאי סימון שעמד היטב בניסיונות, אך בדקה ה-28 חילופי מסירות בין דני קרבחאל לרודריגו הסתיימו בשער של הברזילאי מתוך הרחבה. סימון הצליח עוד לעצור את ויניסיוס ודייויד אלאבה, אבל בדקה ה-36 האוסטרי מצא בכדור קרן את בלינגהאם שבעט מהאוויר כדור שפגע בדשא, קיבל קשת ועלה מעל סימון לרשת של בילבאו בדרך ל-0:2. במחצית השנייה אנצ'לוטי קיבל סיבה נוספת לדאגה כשאדר מיליטאו נפצע בברך ללא פגיעה של שחקן אחר וירד בוכה לחדר ההלבשה. המארחת החלה ללחוץ על השער של אנדריי לונין, מחליפו הזמני של טיבו קורטואה עד שקפה יחתום בקבוצה, והשוער השני הציג יכולת טובה והציל את הבלאנקוס מספר פעמים. האורחת הורידה רגל מהגז ונתנה דקות עם לחוסלו ושחקני הספסל האחרים בניצחון נוח למדי בפתיחת העונה.

עוד בוואלה!

צ'אבי: "מאוכזב מאוד מעזיבת דמבלה, זקוקים לקשר התקפי נוסף"

לכתבה המלאה
רודריגו ריאל מדריד. רויטרס
שער ראשון לעונה. רודריגו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 14: פדריקו ואלוורדה ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, הכדור שלו עלה מעל המסגרת הבאסקית.

דקה 24: כדור חופשי מרחוק של דייויד אלאבה נעצר טוב אצל אונאי סימון.

דקה 28: גול! חילופי מסירות בין דני קרבחאל לרודריגו הסתיימו בבעיטה חזקה מתוך הרחבה של הברזילאי לרשת של בילבאו. 0:1 לריאל מדריד!

דקה 34: רודריגו מצא את אלאבה פנוי ברחבה של בילבאו, הבלם האוסטרי נגח טוב, אבל שוב סימון הציל את קבוצתו מספיגה שנייה.

דקה 36: איבוד כדור במרכז המגרש של בילבאו שם את ויניסיוס באחד על אחד מול סימון, השוער הספרדי פעם נוספת הצליח לעצור את ההתקפה של ריאל.

דקה 36: גול! כדור קרן של אלאבה מצא את ג'וד בלינגהאם שבעט מהאוויר כדור קשתי שפגע בדשא ונכנס לרשת של בילבאו. 0:2 לריאל מדריד!

ג'וד בלינגהאם ריאל מדריד. רויטרס
בכורה חלומית. בלינגהאם/רויטרס

דקה 43: ניקו וויליאמס בחן את אנדריי לונין עם בעיטה מחוץ לרחבה, השוער המחליף עמד היטב בניסיון הזה של בילבאו.

דקה 50: רגעים מדאיגים בריאל מדריד כאדר מיליטאו נפצע בברכו והוחלף בדמעות. כאמור, גם טיבו קורטואה נפצע בצורה קשה וארדה גולר עבר ניתוח ברשימת הפצועים הארוכה של הבלאנקוס.

דקה 68: כדור חופשי של ואלוורדה חמק ליד העמוד של סימון.

דקה 76: הזדמנות אדירה של אלכס ברנגר לצמק עם בעיטה מתוך הרחבה, אלאבה גלש והציל את ריאל מדריד מספיגה.

אדר מיליטאו לצד ג'וד בלינגהאם יורד בבכי לאחר הפציעה ריאל מדריד. רויטרס
רגעים מדאיגים על הדשא. מילטיאו אחרי הפציעה/רויטרס
מוקטר דיאקבי ולנסיה חוגגים. GettyImages
ניצחון מפתיע בסביליה. דיאקבי והחברים בכתום חוגגים/GettyImages

סביליה - ולנסיה 2:1

הזוכה הבלתי נגמרת של הליגה האירופית פתחה עונה עם משחק ביתי נוח על הנייר. העטלפים ניצלו רק במחזור הסיום מירדה אשתקד עם אחת העונות הגרועות בתולדות המועדון בליגה הבכירה כשסיימו במקום ה-16, שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום. סביליה היתה פייבוריטית ברורה גם במחזור הפתיחה, אבל שיחקה רע עם הרכב כמעט זהה לעונה שעברה וראתה את דיאקבי מעלה את האורחים ליתרון בדקה ה-60 בבעיטה חלשה מקרוב. יוסוף אן-נסירי השווה עם הכתף כעבור תשע דקות. אבל דווקא כשהיא היתה במומנטום באדה הבלם הצרפתי קיבל אדום אחרי איבוד כדור ועבירה על דורו שהיה בדרך לשער (81). בדקה ה-88 הגיע העונש כשחאבי גרה קיבל כדור מהוגו דורו וירה מקרוב את השני והבטיח לקבוצתו ניצחון חוץ, שבעונה שעברה היה מצרך נדיר ביותר. בעוד חמישה ימים סבילה תפגוש את מנצ'סטר סיטי בסופר קאפ האירופי וביכולת הזו, לא ממש יהיה לה מה למכור מול אלופת אנגליה.

שחקני ג'ירונה חוגגים עם ארטיום דובביק. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
שער שכל כולו אוקראינה. ארטיום דובביק חוגג את השוויון של ג'ירונה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ריאל סוסיאדד - ג'ירונה 1:1

לראשונה בהיסטוריה, שער שכולו תוצרת אוקראינה בלה ליגה. ארטיום דובביק נזקק לשמונה דקות ו-29 שניות בהופעת הבכורה שלו כדי להמשיך בנגיחה פנימה בדקה ה-72 את ההרמה של בן ארצו ויקטור ציגנקוב, ולהעניק לג'ירונה נקודה יקרה במשחק חוץ מול יריבה שתשחק העונה בליגת האלופות. ריאל סוסיאדד, ללא אנדרה סילבה הפצוע ואחרי עידן דויד סילבה שפרש, דווקא פתחה נהדר עם שער בדקה החמישית של טאקה קובו, שהשתווה לטקאשי אינוי כשיאן השערים היפני בליגה הספרדית (16 כל אחד).

משחקים נוספים:

אלמריה - ראיו וייקאנו 2:0
לראיו: איזאק קמאצ'ו (20), דנדי אנטקה (28)

לאס פלמאס - מאיורקה 1:1
ללאס פלמאס: ג'ונתן ויירה (29 בפנדל). למאיורקה: אנטוניו ראילו (70)

משחקי יום ראשון בליגה הספרדית

סלטה ויגו - אוסאסונה (18:00)
ויאריאל - בטיס (20:30)
חטאפה - ברצלונה (22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully