וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס איבדה 0:2 והפסידה 3:2 אצל ברסט, צמד לבן ידר בניצחון מונאקו

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 23:44

סגנית האלופה נוצחה כבר במחזור הפתיחה בליגה הצרפתית, החלוץ שמתמודד עם אישומים באונס הוביל ל-2:4 על קלרמון והגיע ל-100 שערי במדי מונאקו. 1:5 לראן על מץ, ליון הפסידה

מחוץ לקווים, 13.8/מערכת וואלה!

מחזור פתיחת העונה בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם שישה משחקים, כאשר במוקדם מביניהם ספגה סגנית האלופה לאנס הפסד חוץ אצל ברסט אחרי ששמטה יתרון כפול. מונאקו ניצחה 2:4 אצל קלרמון עם צמד של וויסאם בן ידר, ראן הביסה 1:5 את מץ, מחזיקת הגביע טולוז הפכה ל-1:2 בשחזור הגמר בחוץ מול נאנט והעולה לה האבר חילצה נקודה עם 2:2 בתוספת הזמן במונפלייה. ליון חתמה את המחזור עם הפסד 2:1 בשטרסבורג.

שחקן ברסט הוגו מאנייטי מול שחקן לאנס דייבר מצ'אדו. FRED TANNEAU/AFP, GettyImages
מצ'אדו (בשחור) כבש, אבל לאנס שמטה יתרון כפול/GettyImages, FRED TANNEAU/AFP

ברסט - לאנס 2:3

לאחר המעידה הביתית של האלופה פריז סן ז'רמן אמש, סגניתה רשמה תוצאה גרועה עוד יותר. זה התחיל טוב עבור האורחת שהוליכה 0:2 תוך 21 דקות, בזכות שערים של פלוריאן סוטוקה (10) ודייבר מצ'אדו שהשכיחו זמנית את העזיבות של לואיס אופנדה וסקו פופאנה בקיץ. אלא שרומן דל קאסטיז'ו צימק בפנדל עוד לפני ההפסקה (45+2), קני לאלה מחק את הפיגור (56) ואחרי שאדריאן תומאסון הורחק בלאנס (82), פחות מרבע שעה לאחר שעלה כמחליף, הגיעה בעיטת עונשין נוספת מ-11 מטרים עבור הקבוצה הביתית, אותה ניצל דל קאסטיז'ו כדי להשלים את המהפך (87) ולהעניק לברסט את הניצחון.

עוד בוואלה!

"פתוח בפני הארכת חוזה": אמבפה חזר לאימונים וישחק במחזור הבא

לכתבה המלאה
וויסאם בן ידר שחקן מונאקו חוגג שער. JEFF PACHOUD/AFP, GettyImages
למרות ההסתבכות, ממשיך לשחק וגם לכבוש. וויסאם בן ידר/GettyImages, JEFF PACHOUD/AFP

קלרמון - מונאקו 4:2

בצל ההאשמות החמורות נגדו נגד אחיו על אונס ותקיפה מינית, וויסאם בן ידר ממשיך לשחק כדורגל ובמחזור הפתיחה הבקיע צמד והוביל את מונאקו לניצחון חוץ. קלרמון הייתה אחת מהפתעות העונה שעברה, אבל את הקבוצה מהנסיכות לא ניצחה מאז אפריל 2012 בליגה השנייה. הבלם הפולני מתאוש וייטסקה נגח פנימה את שערו הראשון במדי המארחת בדקה השביעית, ונדרסון השווה בדקה ה-26 אחרי דאבל פס עם טאקומי מינאמינו ובן ידר הפך בדקה ה-43 אחרי כדור שנהדף מהקורה. קלרמון פתחה טוב יותר את המחצית השנייה, מהדי זפאן הפציץ לקורה ומוחמד שאם השווה במתפרצת (53), אך בדקה ה-70 חגג בן ידר בביצוע יפה את שערו ה-100 במדי מונאקו ובתוספת הזמן חתם המחליף מגנס אקליוש.

ארנו קלימואנדו שחקן ראן חוגג שער. LOU BENOIST/AFP, GettyImages
פתיחה חלקה לראן. ארנו קלימואנדו/GettyImages, LOU BENOIST/AFP

ראן - מץ 1:5

אחת הקבוצות המלהיבות בצרפת קיבלה שערים מכל השלישייה הקדמית שלה, עוד צמד מהחלוץ המחליף החדש והביסה את העולה החדשה. ארנו קלימואנדו כבש בדקה ה-20 אחרי מבצע של אמין גואירי, יוסף מאזיז המרוקני איזן בחלוף דקה, אבל גואירי החזיר את היתרון עם שער מזליקי בדקה ה-52 והבלגי ז'רמי דוקו הצטרף לחגיגה בדקה ה-67. המחליף איברהים סלאח, עליו שילמה ראן 6.5 מיליון יורו לגנט, רשם בכורה חלומית עם צמד מאוחר (87 ו-90+4). לאסלו בולוני חטף בראש בקאמבק לליג 1, ומידי הקבוצה אותה אימן לפני 20 שנה.

ז'אן ריקנר בלגארד שחקן שטרסבורג לפני קורנטן טוליסו שחקן ליון. Eurasia Sport Images, GettyImages
שער ובישול מול ליון. ז'אן ריקנר בלגארד לפני קורנטן טוליסו/GettyImages, Eurasia Sport Images

שטרסבורג - ליון 1:2

משחקי טרום העונה המסויטים (ארבעה הפסדים ללא שער) לא שיקרו ולורן בלאן ידע למה הוא עצבני. ליון הופיעה ללא קסטלו לוקבה שנמכר לר.ב. לייפציג, בעוד בראדלי ברקולה שאמור להימכר גם הוא דווקא פתח יחד עם ריאן שרקי ואלכסנדר לקאזט. אף אחד מהם לא הועיל מול האחות של צ'לסי, שמכרה את מלך שעריה חביב דיאלו לערב הסעודית והראתה שהיא מסתדרת לא רע בלעדיו. רמי ריו בן ה-36, שפתח בשער בהיעדרו של אנתוני לופס הפצוע, נכנע לכדור חופשי מזווית קשה של ז'אן ריקנר בלגארד (63) שגם בישל לדרום אפריקאי לבו מותיבה (75). ניקו טגליאפיקו צימק שתי דקות לסיום, אך לא מנע ניצחון ביתי ראשון לשטרסבורג על ליון מאז מאי 2018.

אלבן לאפון שוער נאנט מפונה על אלונקה. SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP, GettyImages
נאנט ספגה מהפך לאחר הפציעה שלו. השוער אלבן לאפון מפונה על אלונקה/GettyImages, SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP

משחקים נוספים

מונפלייה - לה האבר 2:2
למונפלייה: אקור אדמס (58 ו-60). ללה האבר: גוטייה לוריס (6), סמואל גראנסיר (90+1)

נאנט - טולוז 2:1
לנאנט: מוסטפה מוחמד (13 בפנדל). לטולוז: זקאריה אבוחלאל (62), רסמוס ניקולאיסן (90+1)

תוצאות סוף השבוע:

ניס - ליל 1:1
מארסיי - ריימס 1:2
פריז סן ז'רמן - ריימס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully