וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פתוח בפני הארכת חוזה": אמבפה חזר לאימונים וישחק במחזור הבא

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 14:36

כוכב פ.ס.ז' הוסר מרשימת המנודים, העזיבה המסתמנת של ניימאר בין הגורמים שהובילו לשינוי עמדתו. נשיא המועדון לשחקנים: "הוא מחויב"

תיקתקנו, 13.8/ספורט1

"קיליאן אמבפה פתוח בפני האפשרות להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן", כך דווח היום (ראשון) בצרפת. צעד אחד לשם כבר נעשה, כאשר המועדון הודיע על חזרת הכוכב לאימוני הקבוצה הבכירה. כזכור, מאז שהחליט לא לחתום על חוזה חדש וסירב להימכר הקיץ, אמבפה נשלח להתאמן עם המנודים במשך למעלה משלושה שבועות ואף לא יצא עם הקבוצה למסע ההכנה ביפן.

בהודעה שפרסמה פ.ס.ז', היא הצהירה כי לפני משחק הפתיחה של העונה מול לוריין אמש, שהסתיים ב-0:0, נערכו "שיחות חיוביות" בין המועדון לשחקן שבעקבותיהם הוא שב לאימונים. נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי הגיע היום לאימון והצהיר בפני השחקנים כי אמבפה מחויב לפ.ס.ז' וחוזר לסגל החל מהמשחק הבא.

אז מה גרם לטוויסט בעלילה? לפי הדיווח, העסקאות שביצעה פ.ס.ז' בחלון ההעברות העמוס שעבר עליה, יחד עם העזיבה המסתמנת של ניימאר, נחשבות לגורמים שהובילו לשינוי עמדתו של אמבפה בנוגע להארכת החוזה וכעת ישנה אופטימיות במועדון על האפשרות להגיע לסיכום. חוזהו הנוכחי של אמבפה כידוע מסתיים ב-2024, ואחת האפשרויות שעלו על השולחן היא הארכת ההסכם עד 2025 עם אישור לתת לו לעבור לריאל מדריד בקיץ הבא תמורת דמי העברה.

קיליאן אמבפה ביציע לצד עוסמאן דמבלה. Catherine Steenkeste, GettyImages
אתמול הוא עוד היה ביציע. אמבפה לצד עוסמאן דמבלה/GettyImages, Catherine Steenkeste

אמבפה כאמור לא לקח חלק ב-0:0 הביתי שפתח את העונה, אך לפני המשחק הוא בילה כעשר דקות בחדר ההלבשה עם חבריו לקבוצה. במהלך המשחק הוא ישב ביציע הפארק דה פראנס לצד השחקן שחתם אתמול במועדון - עוסמאן דמבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully