וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למעבר ענק: ניימאר סיכם לשנתיים באל הילאל

אחרי מסע שכנועים, הברזילאי החליט לעזוב את פריז סן ז'רמן ולהצטרף לפרויקט בערב הסעודית עם חוזה על סך 160 מיליון יורו לשנתיים. ישתף פעולה עם קוליבאלי, נבס ומילנקוביץ'-סאביץ', גם וראטי יגיע?

תיקתקנו, 11.8/ספורט

הנהירה לסעודיה נמשכת, וכעת נראה שגם ניימאר התפתה לטובת הכסף הגדול. כוכב פריז סן ז'רמן כבר נראה בדרך הבטוחה לברצלונה, אבל לפי הדיווחים האחרונים שינה את דעתו והחליט להיענות להצעת הענק שקיבל מאל הילאל. הקבוצה שניסתה להחתים הקיץ את ליאונל מסי והציעה גם לכוכבי על אחרים סכומים מטורפים, הגדילה ביממה האחרונה את הצעתה בצורה משמעותית, ככל הנראה בעקבות ההפסד לאל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו.

"בעל הבית השתגע", כתבו בצרפת, וטענו כי דקות ספורות לאחר ההפסד, נשלחה לניימאר ההצעה החדשה שבמסגרתה הוא אמור להרוויח 160 מיליון יורו לשתי עונות (סכום שיהפוך אותו למשתכר השלישי הכי גבוה בעולם אחרי רונאלדו וקארים בנזמה). ניימאר נטה לקבל דווקא את ההצעה הנמוכה של ברצלונה, שהסכימה לשלם לו 15 מיליון יורו לעונה, אבל הצעת הסעודים טרפה את הקלפים כשב"ל'אקיפ" דיווחו כי שני ניימאר ואל הילאל הגיעו לסיכום והברזילאי יחתום לשנתיים בקבוצה.

ניימאר, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
בסופו של דבר, גם הוא התפתה לכסף הגדול. ניימאר/רויטרס

אל הילאל מנסה להשלים ב-48 השעות הקרובות לא רק את צירופו של ניימאר, אלא גם את של מרקו וראטי. שני שחקני פריז סן ז'רמן כבר נתנו אור ירוק למעבר, ועשויים לשתף פעולה בליגה הסעודית.

בינתיים מדווחים ביבשת שבעקבות התפנית עם ניימאר, ברצלונה עשויה לחזור לאופציית ז'ואאו פליקס.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully