וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב את ברצלונה: עוסמאן דמבלה חתם לחמש שנים בפריז סן ז'רמן

אלופת צרפת שילמה 50 מיליון יורו לבלאוגרנה, שחקן הכנף ישלים התקפה חדשה בעיר האורות וילבש את החולצה עם המספר 23: "מקווה להמשיך לצמוח כאן"

תיקתקנו, 11.8/ספורט

חצי שעה בלבד אחרי שבאיירן מינכן הכריזה על החתמתו של הארי קיין, פריז סן ז'רמן השלימה העברת ענק נוספת בכדורגל האירופי. אלופת צרפת הודיעה על החתמתו של עוסמאן דמבלה, שעוזב את ברצלונה אחרי שש שנים וחותם בעיר האורות לחמש עונות. עבור הצרפתי מדובר בחזרה למולדתו שבע שנים אחרי שעזב את ראן, כאשר בין התקופה בצרפת לברצלונה הוא גם בילה עונה אחת בבורוסיה דורטמונד.

הסכום ששילמה פ.ס.זק' לברצלונה הוא 50 מיליון יורו - כיאה לסעיף השחרור שהיה קבוע בחוזהו בקטאלוניה. דמבלה לא יהיה בסגל הערב (שבת, 22:00) למשחק פתיחת העונה מול לוריין, אך בהמשך הוא אמור להיות צלע בהתקפה חדשה לחלוטין שכוללת גם את גונסאלו ראמוס ומרקו אסנסיו.

דמבלה קיבל את החולצה עם המספר 23 ואמר: "אני שמח מאוד להיות בפ.ס.ז' ומחכה ללבוש את המדים החדשים. אני מקווה להמשיך לצמוח כאן ולעשות את כל האוהדים גאים".

נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי הוסיף: "אנו שמחים לקבל לכאן את דמבלה, הוא יהיה שחקן חשוב ומחויב למועדון. התשוקה והנחישות שהראה דמבלה כשהגיע היא פנטסטית, ותואמת לחלוטין את הגישה שנדרשת מכל השחקנים שלנו. אנו גאים להביא עוד אלוף עולם צרפתי לפ.ס.ז', בעודנו מתחילים עידן נפלא עבור המועדון".

הקדנציה של דמבלה התאפיינה בלא מעט פציעות ובעיות משמעת לאורך השנים. בשש שנים במדי הבלאוגרנה הוא ערך 185 הופעות, בהן הבקיע 40 שערים ובישל 43 נוספים. הוא זכה עם ברצלונה בשלוש אליפויות, שני גביעים ושני גביעי סופרקאפ ספרדי. במדי נבחרת צרפת כמובן יש לו זכייה במונדיאל 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully