וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריד: מפתח הגוף רצח את אשתו לשעבר - בשידור חי ברשת

עודכן לאחרונה: 12.8.2023 / 23:46

נרמין סוליימנוביץ' הבוסני ירה למוות בגרושתו, ולאחר מכן רצח שני אנשים נוספים - כל זאת במהלך שידור חי ל-12 אלף עוקביו באינטרנט. לאחר מכן התאבד. בוסניה המומה: "אין מילים כדי לתאר את המעשים"

אירוע מזעזע התרחש השבוע בבוסניה, שם רצח מפתח הגוף נרמין סוליימנוביץ' את אשתו לשעבר ושני אנשים נוספים - תוך שהוא מתעד את מסע הרצח בשידור חי ברשת. "בואו תראו איך נראה רצח בשידור חי", כתב סוליימנוביץ' בן ה-35 לעוקביו ברשתות החברתיות, לפני שירה באשתו לשעבר. במהלך הצילום המחריד, נראה מצלם גם תינוקת, ככל הנראה בתו, כדי להוכיח שהיא עדיין בחיים.

"הזהרתי את כולם שזה הולך לקרות", אמר. "היא החביאה ממני את הבת שלי במשך שמונה ימים. זה מה שקרה כשאתה מתמודד מול זונה שמדווחת עליך לרשויות. שמישהו יבוא ויציל את הילדה. ממשיכים הלאה".

והוא אכן המשיך הלאה. סוליימנוביץ' נמלט מהזירה, יצא לרחובות גרדצ'ץ וירה למוות באב ובנו. לאחר מכן פצע שוטר ושני אנשים נוספים, במהלך ניסיון ההימלטות שלו. זה נגמר בהתאבדות, בזמן שכוחות המשטרה סגרו עליו. "אין לי מילים לתאר את המעשים הללו", אמר נשיא בוסניה. "הרוצח נטל את חייו, אך את חיי הקורבנות אף אחד לא יכול להשיב".

עוד בוואלה!

הדוגמניות קבעו קרב איגרוף, זה נגמר בבית חולים עם פגיעת ראש

לכתבה המלאה

לפי התקשורת הבוסנית, מפתח הגוף החזיק בתיק במשטרה והיה חלק מכנופיה שסחרה בסמים והיתה מעורבת במגוון פשעים. עוד נמסר מהמשטרה כי אלה שכתבו הודעות תמיכה במעשה בשידור החי (בו צפו כ-12 אלף איש), יתושאלו ואולי ייעצרו בעצמם.

  • עוד באותו נושא:
  • פיתוח גוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully