וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספונסר שיביא את אמבפה? ההצעה לצ'לסי של האתר למבוגרים בלבד

9.8.2023 / 0:07

הבלוז נותרו ללא מפרסמת רשמית על המדים לעונת המשחקים הקרובה, ונשיא "My.Club" הגיש הצעה בגובה 40 מיליון ליש"ט: "הם יוכלו לרכוש שחקנים, ואנחנו נשתף תכנים שלהם בפלטפורמה שלנו"

דריבל, 8.8/מערכת וואלה!

עונת הכדורגל באנגליה תצא לדרך כבר בסוף השבוע הקרוב כשהאלופה מנצ'סטר סיטי תתארח אצל ברנלי במחזור הפתיחה של הפרמיירליג (שישי, 22:00, ספורט1), אך בראשון הקרוב (18:30, ספורט1) יהיה המשחק המרכזי של המחזור כשצ'לסי תתמודד מול ליברפול בקרב ענקיות שינסו לחזור לצמרת העונה.

מלבד החתמות ובניית הסגל תחת מאוריסיו פוצ'טינו, במועדון הלונדוני עוסקים בימים האחרונים בסאגת הספונסר על החולצה. הבלוז עדיין ללא מפרסם רשמי על המדים החדשים של המועדון, כשלאחר שסיימו עם חברת הסלולר "Three" בחודש מאי האחרון, לא חתמו על אף חוזה חדש ונותרו עם מדים ריקים וללא הכנסה משמעותית.

שחקן צ'לסי מיכאילו מודריק מול שחקן בורוסיה דורטמונד מרסל זאביצר. Justin Casterline, GettyImages
"יהיה נהדר לראות את אמבפה ומודריק". האוקראיני יספק תכנים לאתר?/GettyImages, Justin Casterline

מתחרה חדש שנכנס לתמונה בימים האחרונים והציע לצ'לסי את שירותיו הוא אתר "My.Club" המספק תוכן למבוגרים בלבד. נשיא האתר, המציג תכנים מיניים בתשלום, הכריז כי לאחר שאינטר דחתה את הצעתם להיות על המדים בגמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי, הם מוכנים לשלם לבלוז 40 מיליון ליש"ט לשנה על מנת שלוגו האתר יתנוסס על המדים של הקבוצה הלונדונית בעונה הקרובה.

"המטרה שלנו היא לסייע לצ'לסי להשתפר אחרי העונה המאכזבת שחוו שנה שעברה", סיפר מייק פורד, נשיא האתר. "אנחנו שואפים שהלוגו של האתר שלנו יתנוסס על המדים של הקבוצה עוד לפני משחק הפתיחה מול ליברפול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאוריסיו פוצ'טינו מאמן צ'לסי. GettyImages
הציפייה - שהספונסר הפרובוקטיבי יביא עמו רכש. פוצ'וטינו/GettyImages

פורד הוסיף ואמר שהוא מצפה שהספונסר של האתר למבוגרים יסייע לבלוז להחתים שחקני ענק: "זה יעבוד טוב לשני הצדדים. זה יסייע לצ'לסי לרכוש שחקנים כמו אמבפה, ובשבילנו לגרום לאוהדי הבלוז להבין שיש רק שני 'מועדונים' עבורם. זה יהיה נהדר שאמבפה, מודריק ושחקנים נוספים במועדון יוכלו לשתף באתר שלנו את התכנים שלהם מהאימונים ולארח בפלטפורמה אירועים ותכנים נוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully