וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמניות קבעו קרב איגרוף, זה נגמר בבית חולים עם פגיעת ראש

30.7.2023 / 11:00

שתי כוכבניות אונלי-פאנס מתקוטטות ביניהן שוב ושוב, אבל אחרי שאחת מהן הוטחה על השולחן ופונתה באמבולנס, המעריצים כבר סבורים שזה רציני

הדוגמניות אסטריד ווט, אלקסיה גרייס, נאבקות לפני הקרב/מתוך הרשתות החברתיות

קרב איגרוף בין הדוגמניות OnlyFans אסטריד ווט ואלקסיה גרייס הסתיים לפני שהתחיל בשבת בערב בלונדון: מפגש מוקדם בין שתי המשפיעניות הסתיים בפציעה קשה - אחרי שגרייס הטיחה את וואט על השולחן.

הדוגמנית אסטריד ווט מפונה באמבולנס. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
ווט מפונה באמבולנס/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

השתיים כבר היו במתיחות אחרי תקרית מהעבר, שבה גרייס זרקה מים על וואט והיא הגיבה במכות אגרוף בפניה. לפני הקרב המתוכנן של שבת, וואט דחפה את גרייס לקרקע כשהשתיים החליפו עלבונות. ואז הגיעה השקילה של יום שישי. שתי הדוגמניות נשקלו בהלבשה תחתונה, ואז החליפו עוד כמה עלבונות לפני שוואט שפכה שוב ושוב את המשקה שלה על גרייס.

כשהן נפגשו בשבת לעוד עימות לפני הקרב, וואט שפכה מים על יריבתה, שהגיבה בזעם והטיחה אותה על שולחן, שהתפרק. וואט הוטחה לארץ, וספגה מכה בראשה. בעקבות זאת, היא פונתה לבית חולים - והקרב בוטל.

כמובן שעלה חשד שהכל מבוים, בניסיון למשוך תשומת לב, לאירוע שגם ככה כולו ניסיון לסחוט כותרות - אבל הפעם התקשורת הצהובה בבריטניה סבורה שייתכן שהפציעה היא אכן אמיתית ו-וואט באמת נפגעה. "אחרי בחינה של האירועים קשה לקבוע אם זה מבוים", נכתב ב"מירור", "אבל גם אם כן, ניתן להחמיא למשתתפים על הצגה באיכות גבוהה".

בכל מקרה, אנשיה של וואט העבירו תמונה שלה באמבולנס, והודיעו: "מצבה יציב, אנא כבדו את פרטיותה".

הקטטה הקודמת ביניהן בחודש מאי

העימותים הקודמים בסוף השבוע

גרייס פרסמה הצהרה משלה באינסטגרם, וכתבה: "חברת ההפקות שלה היא בדיחה, זו לא הפעם הראשונה שהיא יוזמת משהו לפני הקרב... במסיבת העיתונאים בזמן שהייתי לא מוכנה היא דחפה אותי על הרצפה, נפצעתי גם בירך וגם בראש מהמכה הזולה שלה, ובכל זאת לא הייתה אבטחה היום? .... אני מזועזעת, באתי לכאן לקרב הוגן והיא לא עשתה דבר מלבד לנסות לפגוע בי פעם אחר פעם".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully