וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטאי אקסטרים שביצע פעלולים בגובה רב - נפל למותו מהקומה ה-68

31.7.2023 / 11:40

רמי אניגמה התפרסם בטיפוס על גורדי שחקים ללא ציוד בטיחות וביצוע פעלולי פארקור. הוא נראה לאחרונה בחיים דופק על חלון פנטהאוז בגובה של מעל ל-300 מטרים ומתחנן לעזרה

מתוך האינסטגרם של רמי לוסידי/remnigma/Instagram

גבר צרפתי שזכה לפרסום בתעלולי הספורט האתגרי שהוא מבצע - מצא את מותו לאחר שנפל מהקומה ה-68 של בניין מגורים בהונג קונג. רמי לוצ'ידי, בן 30, טיפס על מתחם מגדל טרגונטר - אולם משהו השתבש והוא נפל, כך על פי הדיווח בעיתון South China Morning Post.

מותו של לוצ'ידי, המכונה ברשת רמי אניגמה, נקבע במקום.

הקומה העליונה של מגדל טרגונטר ניצבת בגובה 327 מטרים מעל פני הים ועם סיום בנייתו הוא היה בניין המגורים הגבוה בעולם. לפי גורמים רשמיים בהונג קונג, לוצ'ידי הגיע לבניין אמש בסביבות השעה 18:00 וסיפר למאבטח שהוא מבקר חבר בקומה ה-40. קצין ביטחון ניסה לתפוס אותו לאחר שאותו "חבר" טען שהוא לא מכיר את לוסידי - אבל אז הפעלולן כבר היה במעלית בדרכו למעלה.

צילומי אבטחה הראו מאוחר יותר את לוסידי מגיע לקומה ה-49 ואז עולה במדרגות לראש הבניין. לטענת מי שרדפו אחריו, הם מצאו את הצוהר המוביל לגג פתוח, אך הוא לא נראה באופק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מהמשטרה המקומית נמסר כי הוא נראה לאחרונה בחיים בשעה 19:38, כשהקיש על חלון הפנטהאוז של המתחם, מה שגרם למשרתת להתקשר למשטרה. על פי ההערכות לוסידי נלכד מחוץ לפנטהאוז ודפק בחלון בכדי לבקש עזרה לפני התאונה המצערת. מקור חשף כי המשטרה גילתה את המצלמה שלו במקום ובה הרבה סרטונים המציגים את הפעלולים המסוכנים שהוא ביצע על הגג במשך זמן רב.

עובד בהוסטל סמוך טען כי שוחח עם לוסידי מספר פעמים לפני מותו וכי הוא סיפר לו שהוא נמצא בהונג קונג בחופשה. "הוא אמר לי שהוא הולך לטייל בהרים כששאלתי אותו לאן הוא הולך. הוא אמר שהוא רוצה לטייל כאן בהרבה מקומות", אמר העובד.

רמי לוסידי התפרסם בזכות הפעלולים השונים שביצע ופירסם, אך הנפוצים ביניהם היו טיפוס על גורדי שחקים ללא ציוד בטיחות וביצוע פעלולי פארקור.

רוב התמונות שלו באינסטגרם מציגות אותו על גגות גורדי שחקים במקומות כמו דובאי, בולגריה וצרפת. פעם הוא אף צילם את עצמו עומד על קצה ארובה בצרפת שגובהה היה כ-300 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully