וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגרש את ה-6:1: הפועל באר שבע רוצה להתנער מהגיבנת של פתיחת העונה

10.8.2023 / 11:21

כבר שלושה שבועות שהפועל באר שבע חיה תחת הבלוק שנפל עליה מאז התבוסה למכבי תל אביב. הקהל בלחץ, התקשורת כבר מאבדת עניין והמערכת מנסה להשתקם ממשחק אחד שזעזע את המועדון. הערב מול לבסקי (20:30, ספורט1) זה הצ'אנס להחזיר את האמון של כולם במועדון

תקציר ה-1:1 של הפועל באר שבע בחוץ מול פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

חודשים אחרי שרן בן שמעון פוטר ממכבי תל אביב של אלכס שניידר ב-2008, הוא סיפר שכל הטירוף וחוסר הסבלנות סביב הקבוצה, החלו הרבה לפני שהליגה נפתחה. המאמן הרגיש שכבר בקיץ, במשחקי האימון הלא מספיק טובים ששודרו ישירות בטלוויזיה ממחנה האימונים של הקבוצה, החל כדור השלג להתגלגל. זה היה קיץ ראשון בו החליטה הנהלת מכבי תל אביב הטרייה, שצריך לשדר משחקי אימון ממחנות האימונים. התוצאות והיכולת גרמו לנפיצות כבר בקיץ. בן שמעון טען אז שלא היה לו יותר מדי מה לעשות נגד זה, אבל אם היה יכול לא היה נותן לאוהדי מכבי תל אביב לראות איך הוא מנסה לבנות את הקבוצה כי כאשר הוא הגיע למחזור הראשון בליגה בסוף אוגוסט, גזר דינו כבר כמעט נחרץ.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. ברני ארדוב
התבוסה 6:1 מול מכבי תל אביב עדיין עמוק בתודעה/ברני ארדוב

עוד בהפועל באר שבע

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

מה שקורה סביב הפועל באר שבע מאז משחק גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב, מזכיר את אותו קיץ של 2008 במכבי תל אביב. התבוסה 6:1 השפיעה על כל החלקים המרכיבים מועדון ובראש ובראשונה האוהדים. בזמן שאליניב ברדה מנסה לגבש את הקבוצה החדשה לעונת הליגה שבפתח, המועדון ובעיקר הסביבה שלו, חיים את אותה שישייה מול מכבי תל אביב. ברור שהפועל באר שבע לא רעה כמו השישייה הביתית שחטפה מהשחקנים של רובי קין, אבל הלחץ ענק אפילו שאליניב ברדה והשחקנים ידעו לצאת ממנו למשחקים מול פוניבז' ולעבור אותם. כרגיל אצלנו מזלזלים במדינות הבלקן וברית המועצות לשעבר ואפילו מוליכת הליגה בליטא לא עושה רושם על איש. ז'לגיריס וילנה שמדורגת שנייה לפוניבז' נתנה פייט אדיר לגלאטסראיי במסלול האלופות, אבל בעיני רבים ושלא בצדק, הפועל באר שבע הייתה חייבת לפרק את הליטאים בכל משחק 0:3.

את השבוע הזה החלו בהפועל באר שבע בתחושה שנהנים לחבוט בקבוצה. במקום לשמוח על ההעפלה לסיבוב השלישי של הקונפרנס ליג, היו עסוקים במועדון בלנסות להסביר שהיריבה מליטא היתה יריבה קשה ועוד מעט גם להתנצל שעברו אותה במריאמפולה רק אחרי תיקו. כשהתפוצצה פרשת רמזי ספורי, היו כאלה שמיהרו להדביק את ההתנהגות של השחקן ללחץ שיש במועדון. בהפועל באר שבע התנערו מכך. הדגישו שזה עניין ספציפי של ספורי, שאפילו דורש התערבות מקצועית ושאולי סדנה לניהול כעסים, תסייע לו להתגבר על ההתנהגות שלו. גם הקהל ישב תחילה על הגדר. לא רץ לקנות כרטיסים למשחק הערב מול לבסקי סופיה. לא נתן אמון בברדה ובשחקניו, הביט על הכל בחשש, יש כאלה שגם בזלזול.

"הקהל הוא הדלק של המועדון הזה. הוא הלב שלנו", אמר אתמול ברדה במסיבת העיתונאים כשכבר היה ברור שיש התעוררות מסויימת ו-8000 כרטיסים נמכרו. כנראה שהרעש התקשורתי סביב הקבוצה בעניין ספורי, הדליק גם את האוהדים שהקפיצו פי שניים את מכירת הכרטיסים תוך 24 שעות.

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה בהפועל באר שבע

רמזי ספורי, שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
הפרשה שלו לא הוסיפה שקט למועדון. ספורי/דני מרון

עכשיו הפנים למשחק הערב ולא יפתיע אם הפועל באר שבע תתפוצץ. יותר מכל, הקבוצה זקוקה למשחק אחד, שיחזיר אותה לקונצנזוס. ממצב בו רבים העריכו שהפועל באר שבע היא המועמדת המובילה לאליפות בעונה הקרובה, הגיעו בבית האדום בבירת הנגב למצב בו לא סופרים את השחקנים של ברדה ולועגים לרכש שהוא עשה. כל כך מהר ובכזו קלות, טאטאו את הפועל באר שבע ממירוץ האליפות והכל בגלל ה-6:1.

הפועל באר שבע תעלה הערב למשחק מול לבסקי סופיה כדי לתת לעצמה מקדמה לקראת הגומלין בעוד שבוע בבולגריה. גם אם בפלייאוף מחכה פרנקפורט עם חמישה אחוזי סיכוי לעבור אותה, הפועל באר שבע רוצה להיות שם מולה ולא לוותר מראש על ההתמודדות. על הדרך היא רוצה להסיר מעליה את כישוף התבוסה למכבי תל אביב ולהתנער מכל גיבנת שרובצת מאז על המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully