וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שש-בש: הפרטים מאחורי העימות שהוביל להשעיית רמזי ספורי

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 12:04

הקשר התקוטט בחדר ההלבשה עם חברו הטוב שי אליאס על רקע משחק תמים לפני תחילת האימון, פגע גם בשגיב יחזקאל ופטריק קלימלה שניסו להפריד והושעה באופן מיידי. אליאס לא הגיב ולכן לא נענש

תקציר ה-1:1 של הפועל באר שבע בחוץ מול פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

ריב בגלל שש-בש: פרטים חדשים נחשפים אודות התקרית החריגה שהובילה להשעייתו של רמזי ספורי מהפועל באר שבע. מתברר כי ספורי ושגיב יחזקאל שיחקו אחד נגד השני, ושי אליאס שנחשב לחבר קרוב של ספורי, "זרק" הערות מהצד. בשלב מסוים ספורי התעצבן והחל לדחוף את אליאס, שלא הגיב ולכן לא הושעה.

על פי התחקיר הראשוני שביצעה הקבוצה, ספורי היה זה שיזם את המגע הפיזי והתחיל בדחיפות. לכן הוא היה זה שהושעה בסופו של דבר, בעוד אליאס לא נענש. לאחר התקרית, ספורי נשלח הביתה ולא השתתף באימון. "הריב ביניהם היה מפתיע כי הם חברים מאוד טובים בדרך כלל" , העידו שחקנים במועדון.

שי אליאס חוגג עם רמזי ספורי, שחקני הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
משחק השש-בש התלהט. ספורי ואליאס/מאור אלקסלסי

שני שחקנים ניסו לעצור את ספורי בהשתוללות שלו. שגיב יחזקאל אחז בו מאחור וקיבל נגיחה אחורית מספורי שפגע בפניו. פטריק קלימלה גם ניסה להפריד בין ספורי לאליאס וקיבל בעיטה. השחקן הושעה בצורה מיידית, בלי כל סימן שאלה, בגלל חומרת האירוע.

ספורי הושעה עד יום ראשון ולא יהיה חלק מהסגל של הקבוצה למשחק החשוב נגד לבסקי סופיה מחרתיים (חמישי, 20:30, ספורט1). מדובר במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully