וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעלים את חסרונו של ספורי? באר שבע מחפשת את השחקנים שיתעלו

9.8.2023 / 8:15

בקבוצה לא מתחרטים לרגע על ההחלטה להשעות את הכוכב לפני לבסקי (חמישי, 21:30, ספורט1), אבל מצפים מהיתר לקחת על עצמם יותר בהיעדרו. יחזקאל עשוי לעלות עם זריקה, ולפתוח יחד עם לופס שהגביר קצב באימונים

תקציר ה-1:1 של הפועל באר שבע בחוץ מול פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

המתנה דרוכה בהפועל באר שבע לאימון המסכם הערב על מנת לדעת מי יעמוד לרשותו של אליניב ברדה מחר (חמישי, 20:30, ספורט1) מול לבסקי סופיה במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. רק בתום האימון יוכל מאמן הפועל באר שבע לדעת האם שגיב יחזקאל, הלדר לופס ואלון תורג'מן עומדים לרשותו אחרי שאיבד את רמזי ספורי בשל עבירת המשמעת החמורה שלו ואיתו הפצועים ה"וותיקים" רותם חטואל, חאתם עבד אלחמיד ועדן שמיר.

בהפועל באר שבע מעריכים כי יחזקאל לא יוותר על המשחק על אף הפגיעה בכף רגלו והסדק באפו ואם צריך יעלה עם זריקה. לופס ותורג'מן התאמנו אתמול כבר בקצב יותר גבוה והמבחן שלהם יהיה כאמור הערב. במידה שהמגן השמאלי לא יוכל לשחק, יפתח שוב הראל שלום שפתח בהרכב בשבוע שעבר והיה טוב מאוד.

שגיב יחזקאל הפועל באר שבע. דני מרון
לא צפוי לוותר על המשחק. שגיב יחזקאל/דני מרון

בהפועל באר שבע שלמים לגמרי עם הצעד המיידי והדרמטי שנקטו בעניין ספורי. "במועדון הזה יהיה אפס סובלנות לאלימות", אמרו הבוקר בכירים בהפועל באר שבע. "גם אם מדובר במשחק הכי קובע וגם אם מדובר בשחקן חשוב, יש ערכים ונורמות לפני המשחק ולא הייתה לרגע מחשבה לסיים את האירוע הזה ללא עונש הולם והשעייה מפעילות לפני הכל".

ספורי היה כזכור זה שבישל את שני השערים של הפועל באר שבע במשחקים מול פוניבז' והיה גם זה שכבש את השער היחיד בתבוסה מול מכבי תל אביב 1:6. "רמזי היה בכושר טוב וחבל שהוא לא יוכל לעזור לנו, אבל יש דברים יותר חשובים מכדורגל", אמר הבוקר שחקן בהפועל באר שבע. ללא ספורי ואחרי האירוע האלים והמתוקשר, מצפים בהפועל באר שבע מכל השחקנים לתת עוד יותר מעצמם ולהשכיח את החיסרון של אחד השחקנים החשובים בקבוצה.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, שגיב יחזקאל, מיגל ויטור, איתן טיבי, הלדר לופס, רועי גורדנה, שי אליאס, אדריאן פאון, גיא בדש, כריסטופר פטרסון, פטריק קלימלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully