וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע רותחת על ספורי, פרידה או טיפול מקצועי על הפרק

8.8.2023 / 17:53

גורמים במועדון גורסים כי שחקן שנוהג באלימות בסמיכות למשחק כה חשוב לא יכול להישאר חלק מהקבוצה, וזועמים על כך שטרם התנצל בפני אליאס ויחזקאל: "לעבור על כך עם קנס כספי קטן יהיה מגוחך". ההכרעה בידיה של אלונה ברקת

תקציר ה-1:1 של הפועל באר שבע בחוץ מול פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

זעם עצום בהפועל באר שבע על רמזי ספורי, ובמועדון יש כאלה שחושבים כי צריך לשלוח את הקשר מהקבוצה אחרי מקרה האלימות שלו מאתמול. אותם גורמים גורסים כי שחקן שמתנהג באלימות, בטח בסמיכות למשחק כל כך חשוב לעתיד המועדון, לא יכול להישאר חלק מהקבוצה. אותם גורמים רותחים על ספורי שעדיין לא מצא לנכון להתנצל על ההתנהגות שלו ולבקש את סליחת שי אליאס ושגיב יחזקאל.

מי שכמובן תכריע היא אלונה ברקת ובכל מקרה היא לא תסתפק בוועדת משמעת לשחקן. גם אם יוחלט שספורי יישאר, קרוב לוודאי שהפועל באר שבע תרצה שהוא יקבל ייעוץ מגורמי מקצוע בתחום של שליטה עצמית וניהול כעסים. "לא יכול להיות שיומיים לפני משחק כזה חשוב, נתעסק עם אלימות מצד שחקן", אמרו גורמים במועדון. "מי שצריך לקבוע ולהחליט, שיפעל. לעבור על כך עם קנס כספי קטן, זה יהיה מגוחך".

רמזי ספורי הפועל באר שבע. דני מרון
אלונה ברקת תכריע. ספורי/דני מרון

עוד מהשעיית רמזי ספורי

הפועל באר שבע תארח בעוד יומיים (חמישי, 20:30, ספורט1) את לבסקי סופיה למשחק הראשון בסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג. האדומים יקוו להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין בסלובקיה, כאשר בשלב הבא ממתינה למנצחת היריבה הקשה ביותר שניתן היה לקבל - איינטרכט פרנקפורט הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully