וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע השעתה את רמזי ספורי, יחמיץ את המשחק נגד לבסקי

הקשר רב עם שי אליאס לפני האימון והושעה עד יום ראשון. השחקנים מפנטזים על פרנקפורט, אבל ההיענות מהקהל נמוכה ונמכרו רק 4,000 כרטיסים למשחק בחמישי: "רק יחד עם האוהדים נפגוש את הטופ של אירופה"

תקציר ה-1:1 של הפועל באר שבע בחוץ מול פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הפועל באר שבע השעתה את רמזי ספורי עד יום ראשון בשל עבירת משמעת. ספורי לא יהיה חלק מהסגל למשחק הראשון נגד לבסקי סופיה מחרתיים בטרנר (חמישי, 20:30, ספורט1). לפני האימון אתמול, התפתח ריב גדול בין ספורי לשי אליאס בסיומו נשלח הראשון הביתה ולא השתתף באימון. בקבוצה החליטו להשעות אותו מפעילות ושחקנים במועדון אמרו: "הריב ביניהם היה מפתיע כי הם חברים מאוד טובים בדרך כלל" .

באופן מפתיע, באר שבע מכרה עד כה רק כ-4,000 כרטיסים למשחק נגד הבולגרים. בסיבוב הקודם נכלל המשחק הביתי מול פוניבז' במנוי לעונה הקרובה ומאחר שיש לקבוצה 12 אלף בעלי מנויים, אצטדיון טרנר היה כמעט מלא. הפעם חוששים במועדון כי הקהל לא ירכוש מספיק כרטיסים ולקבוצה לא תהיה תמיכה מהיציעים כדי לסיים את המפגש הראשון מול הבולגרים בתוצאה שתיתן להם יתרון משמעותי לקראת הגומלין בשבוע הבא. התחושה היא שהקהל עדיין חי את ה-6:1 מול מכבי תל אביב בגביע הטוטו ולכן קיימת השפעה על האוהדים.

בכל מקרה, לבסקי ספגה עונש מאופ"א והיא תגיע ללא אוהדים כלל.

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. דני מרון
יחזור בשבוע הבא. ספורי/דני מרון

בכל הקשור לעניינים המקצועיים, אתמול באימון הערב נרשמה התקדמות בכל הקשור לחזרתם של הלדר לופס ואלון תורג'מן לכשירות מלאה, אבל בהפועל באר שבע עדיין אומרים עליהם לקראת חמישי: "הם גבוליים".

עוד לפני האימון התבשרו במועדון כי מי שתעפיל לשלב הפלייאוף תפגוש את פרנקפורט. ההגרלה הזוהרת הזו הוסיפה לתחושות השחקנים שמאוד רוצים להביא את עצמם להתמודדות מול הקבוצה הגרמנית שרק לפני עונה זכתה בליגה האירופית. "מי לא רוצה לשחק במפגשים כאלה יוקרתיים?", אמר הבוקר שחקן במועדון. "זה חלום של כל שחקן לשחק מול קבוצת פאר כמו פרנקפורט, אבל אם נחשוב עליה לא נעבור את לבסקי. קודם צריך לדאוג שאנחנו בפלייאוף וכדי לצאת לסופיה עם תוצאה טובה, אנחנו צריכים גם את הקהל שלנו איתנו בגב. רק ביחד נעבור לשלב הבא ונקבל שני מפגשי טופ באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully