וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במגעים להעברת סלמאני לגטבורג

10.8.2023 / 11:45

הקבוצה קרובה לסגור עם השבדים על השאלת החלוץ, שרשום כזר שישי. קבוצה נוספת מעוניינת בשחקן, שיפנה מקום לזר נוסף

תקציר ה-1:1 של הפועל באר שבע בחוץ מול פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הפועל באר שבע הצליחה להכשיר למשחק הערב (20:30, ספורט1) מול לבסקי סופיה את הלדר לופס, שגיב יחזקאל, שי אליאס ואלון תורג'מן והם יהיו בסגל למשחק במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. לופס, יחזקאל ואליאס אמורים לפתוח בהרכב של אליניב ברדה שצפוי להחזיר לאחד עשר שלו את רועי גורדנה ואולי גם את איאד אבו עביד.

בתוך כך, בקבוצה קרובים לסיכום עם גטבורג על השאלתו של אסטריט סלמאני. בשחקן מעוניינת קבוצה נוספת וכאשר סלמאני יעזוב הוא יפנה מקום לזר שישי בקבוצה. סלמאני עצמו עדיין לא החליט שהוא רוצה דווקא לעבור לגטבורג, אבל בכל מקרה הוא לא ישחק בבאר שבע העונה.

אסטריט סלמאני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בדרך לגטבורג? סלמאני/ברני ארדוב
אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הקהל חוזר. אוהדי הפועל באר שבע/ברני ארדוב

עוד בהפועל באר שבע

בהפועל באר שבע מרגישים שהם יכולים להעניק הערב חוויה לקהל שלהם שמסתובב כבר שלושה שבועות מאוכזב בשל התבוסה למכבי תל אביב בגביע הטוטו. במועדון מצפים שכל שחקן יביא מעצמו יותר הערב על רקע הטלטלה שחווה המועדון בעקבות תקרית רמזי ספורי.

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה בהפועל באר שבע

"לפעמים אירוע כזה יכול לפקס את כולם ולגרום לכל אחד להביא אקסטרא למען המועדון", אמרו אמש בהפועל באר שבע שמקווה לעשרת אלפים צופים הערב ביציעי טרנר. "אנחנו זקוקים למשחק אחד שיפתח הכל ויהפוך את קערת התסכול", אמר אמש אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully