וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "ספורי? לא אתן לשום דבר לחדור פנימה ולהסיט אותנו"

9.8.2023 / 18:21

מאמן הפועל באר שבע התייחס להשעיית הקשר לקראת לבסקי סופיה (חמישי, 20:30, ספורט1): "עם משחק טוב נוכל לצבור ביטחון שנפגע". ויטור על התקרית: "זה לא צריך לקרות, המשכנו הלאה". תוך יממה הוכפל מספר הכרטיסים שמכרה הקבוצה

תקציר ה-1:1 של הפועל באר שבע בחוץ מול פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

התעוררות בקרב אוהדי הפועל באר שבע לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:30, ספורט1) מול לבסקי סופיה. יתכן שדווקא הרעש התקשורתי סביב פרשת רמזי ספורי הוביל לקפיצה של פי שניים בכמות הכרטיסים שנמכרו למשחק והכל ביממה האחרונה.

אם עד אתמול בצהריים הפועל באר שבע מכרה 4000 כרטיסים למשחק מחר בטרנר, הרי שנכון לצהריים כבר נמכרו 8000 כרטיסים ובמועדון מקווים כי בסופו של דבר יגיעו 10000 צופים למשחק במסגרת הסיבוב השלישי של הקונפרנס ליג.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק התייחס המאמן אליניב ברדה לאירוע של רמזי ספורי: "שחקן שלנו עבר עבירת משמעתו נענש, מעבר לזה אני כל כולי מרוכז במשחק מחר. לא אתן לשום דבר מבחוץ לחדור אלינו פנימה, לא אתן לשוב דבר להסיט את תשומת הלב והריכוז שלנו מהמשחק".

על לבסקי סופיה אמר: "יש לנו משחק נגד יריבה מאוד איכותית, אולי עם המסורת הכי גדולה בבולגריה. קבוצה מאוד צעירה ואיכותית, שחקנים עם פוטנציאל מעולה, צפוי משחק מאוד קשה ואינטנסיבי".

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הקהל חוזר. אוהדי הפועל באר שבע/ברני ארדוב

עוד בהפועל באר שבע

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"אנחנו עדיין לא נראים טוב, כמו שאנחנו רוצים ושואפים להיראות", המשיך ברדה, "עוד לא היה אפילו משחק ליגה אחד, היה משחק מביש בגביע הטוטו והייתי רוצה שהוא יימחק מההיסטוריה, אבל הוא קרה וגם מזה לומדים. במשחק לאחר מכן השחקנים גילו אופי, לא היה פשוט לקום ממה שעברנו. הדחנו קבוצה שנמצאת במומנטום מטורף, יש משחקים שצריך את האופי ובשני המשחקים החזרנו אותו".

"כל כולי מרוכז בהכנת הקבוצה ברמה המקצועית, לראות איפה אנחנו לוקים, לראות מי יותר חזק מנטלית ומוכן. כמובן שאנו לא אטומים והיכולת עדיין לא מספיק טובה, אבל עובדים קשה והשחקנים ממוקדים ורוצים להשתפר. עם משחק טוב נוכל לצבור את הביטחון שטיפה נפגע לנו".

הפתרונות בהתקפה בהיעדר שני הכובשים המובילים מהשנה שעברה - רמזי ספורי ורותם חטואל: "כל הזמן חושבים על פתרונות, לא רק בחלק הקדמי אלא מכל הקבוצה. אני לא עושה הפרדה בין הגנה, קישור והתקפה, או בין זרים וישראלים. כולם צריכים לתת את התפוקה, כל אחד בתפקיד שלו".

קריאה לאוהדים: "הקהל של המועדון זה הלב שלו. מחר נצטרך לב שפועם חזק מאוד, דוחף ונותן לשחקנים אנרגיות חיוביות. אנחנו כולנו צריכים להירתם, מהשחקנים, לאפסנאים, לצוות, להנהלה. כולנו צריכים להראות מחויבות, זה מבחן שאנחנו צריכים לעמוד בו בגבורה".

"אלון תורג'מן נפצע לפני הגומלין מול פוניבז', איזושהו מתיחה בשריר. אתמול הוא והלדר לופס קיימו אימון כמעט מלא, חאתם אלחמיד אחרי ניתוח, עדן שמיר ורותם חטואל פצועים, רמזי ספורי מושעה. שגיב יחזקאל ושי אליאס יעשו אימון מלא ואני מקווה שהם יהיו כשירים. מי שישחק, לא משנה מי, יצטרך לתת 200% ברמת מחויבות ויכולת שצריכה להיות טובה".

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. ברני ארדוב
"אנחנו המבקרים הגדולים ביותר של עצמנו". ויטור/ברני ארדוב

מיגל ויטור הוסיף על תקרית ספורי: "מה שקרה עצוב, זה לא צריך לקרות בחדר ההלבשה. המועדון כבר החליט על עונש, דיברנו עם המאמן והמשכנו הלאה כי צריך להתרכז במשחק. האירוע לא בראש שלנו, הריכוז כל כולו במשחק".

על היריבה: "קבוצה שונה שמשחקת כדורגל שונה מפוניבז'. הם משחקים על מסירות קצרות ואיכות בהתקפה. האוהדים מצפים מאיתנו ליותר, אבל אנחנו המבקרים הגדולים ביותר של עצמנו, יודעים שאנחנו צריכים להשתפר ובשני המשחקים עשינו צעדים קטנים. האם אנחנו פייבוריטים? השיח הזה לא קיים יותר בכדורגל, קבוצות פייבוריטיות כבר הודחו, זה 50-50".

במועדון לא קושרים בין האירוע האלים לבין המתח והלחץ המקצועי סביב הקבוצה. בהפועל באר שבע בטוחים כי מדובר באירוע אישי ונקודתי של ספורי ללא קשר למה שקורה מסביב.

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה בהפועל באר שבע

מאמן לבסקי, ניקולאי קוסטוב, התייחס במסיבת העיתונאים לחסרונם של ז'רמי פטריס וכריסטיאן דימיטרוב: "לא נעים להיות בלי שני שחקנים חשובים, אבל יש מי שיחליף אותם ואני מאמין בהם ולא מודאג. אנחנו לא לחוצים, רק קצת עייפים. לא ראיתי שחקנים לחוצים".

על סיפור רמזי ספורי אמר: "אין לי מידע על האירוע ומה שקרה. זה מספר 7? הוא השחקן הכי טוב בקבוצה, אני שמח שהוא לא ישחק. אני צופה משחק שקול, אני מאמין בשחקנים שלי ומצפה לתוצאה טובה. אני אוהב את הקבוצה של הפועל, אבל אוהב את שלי יותר ומתרכז בזה. אנחנו יודעים הרבה על באר שבע, ניתחנו אותם".

הקשר מרין פטקוב, שכבש ב-0:1 על שקופי, התייחס לעובדה שהקהל האורח לא יגיע: "האוהדים של לבסקי תמיד מהווים פקטור. בגומלין תראו אצטדיון מלא, זה יהיה מפחיד עבור היריבה. אני לא יודע אם אפתח או לא, המאמן לא חשף את ההרכב עדיין. נגלה לפני המשחק".

הרכב משוער: פלאמן אנדרייב, פטריק-גבריאל גאלצ'ב, קליאן ואן דר קאפ, חוסה קורדובה, צונאמי, דרלאן, אסן מיטקוב, מרין פטקוב, וולטון פליפה, ריקרדיניו, ג'וואד אל ג'מילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully