וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון בריאיון: "בטוח שטוטנהאם תזכה בתואר בעתיד הקרוב"

הישראלי התראיין לאתר הפרמיירליג: "לחתום כאן זו הגשמת חלום, אבל זה לא מספיק אותי". וגם: מעמדו כאנדרייטד, ההתאקלמות בקבוצה החדשה, האצטדיון שמעורר לו רגשות מעורבים והנתון בו עקף את מוחמד סלאח. צפו

מנור סולומון בריאיון לפרמיירליג לקראת פתיחת העונה/ספורט1

טוטנהאם מקווה שההחתמה של מנור סולומון תתברר כגניבה של הקיץ בפרמיירליג, ובמשחקי ההכנה הקשר הישראלי כבר נתן לאוהדים סיבות להאמין שהפנטזיה עשויה להתגשם. לקראת מחזור פתיחת העונה החגיגי שייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב, ובמסגרתו יתארחו התרנגולים אצל ברנטפורד ביום ראשון (16:00, ספורט1), סולומון העניק ריאיון לאתר הפרמיירליג ודיבר על שאיפותיו בקבוצתו החדשה.

מה מיוחד בך ובאופי שלך שאתה משפיע על המשחק כל כך מהר?

"בתחילת העונה שעברה סבלתי מפציעה שהשביתה אותי להרבה זמן, אז כשחזרתי לשחקן ידעתי שיש לי חודשים ספורים להראות את עצמי, להראות מה אני שווה ולעזור לקבוצה שלי בזמן שנותר לעונה. ידעתי שאני אצטרך להשפיע על המשחק כשאני עולה מספסל ואפילו לנסות להכריע אותו, ואני שמח שהצלחתי לעשות את זה כבר מההתחלה".

לא מעט אוהדי טוטנהאם חושבים שההחתמה שלך היא 'אנדרייטד'.

"אני מבין אותם, כי עדיין לא הראתי הרבה ממה שאני מסוגל. הגעתי מאוקראינה לפני שנה ולא שיחקתי הרבה בגלל הפציעה שהיתה לי. אני גם יודע שיכול להיות שלא ראו אותי יותר מכמה משחקים בליגת האלופות, אז זה מובן שלא ממש מכירים אותי פה. העונה אני בטוח שאשחק יותר ואקבל יותר דקות, אראה מה אני שווה ויכירו אותי הרבה יותר".

מנור סולומון, טוטנהאם. Dax Images/BSR Agency, GettyImages
מתחיל עונה חדשה, בקבוצה חדשה, עם ציפיות גדולות. מנור סולומון/GettyImages, Dax Images/BSR Agency

אני מאמין שאתה רוצה לפתוח בכל משחק, כמו כל כדורגלן, אבל זה שהעונה ארוכה עם הרבה משחקים יאפשר לך לקבל דקות משמעותיות גם מהספסל.

"כן, העונה ארוכה ולכן צריך סגל עמוק, במיוחד כשאתה מועדון גדול כמו טוטנהאם. יש לנו כמה שחקנים טובים בכל עמדה, אנחנו נתחרה אחד בשני ואני אוהב את זה. זה יעזור לי להשתפר ואני מקווה שאוכיח שאני ראוי לשחק, אבל בסוף ישחק מי שיהיה הכי טוב ויגיע לו, כי זה הכדורגל".

יש לא מעט שחקני התקפה טובים. כמה מהנה יהיה לאוהדי טוטנהאם לראות את הקבוצה העונה?

"אני מאמין שיהיה מהנה לראות משחקים שלנו העונה, גם בגלל סגנון המשחק שלנו: המאמן רוצה שנשחק כדורגל התקפי עם הרבה לחץ על שחקני היריבה והנעת כדור מהירה מקדימה, וגם בגלל שחקני ההתקפה והקישור המוכשרים שיש לנו בסגל. אני כבר מחכה שהעונה תתחיל".

מה המאמן אנג' פוסטקוגלו רוצה לקבל ממך העונה?

"הוא רוצה שאני אעשה את מה שאני טוב בו: מהלכי האחד על אחד באגף, החיתוכים לרחבה כדי לנסות להבקיע ולבשל. אמנם אני פה רק שלושה שבועות, אבל אני כבר לומד להכיר את המאמן ואת הדרישות שלו".

עוד בוואלה! ספורט

"גרם לבעיות לברצלונה": מנור סולומון ממשיך להיות הפתעה נעימה

לכתבה המלאה

עוד על מנור סולומון

מאמן טוטנהאם אנג' פוסטקוגלו. רויטרס
הובא כדי לקטוע את בצורת התארים. אנג' פוסטקוגלו/רויטרס

מי הכי קרוב אליך מבין השחקנים? האם הכרת מישהו מלפני שהגעת?

"האמת שלא הכרתי אישית אף אחד לפני, אבל מאז שהגעתי התחלתי להכיר את כולם וכבר יש לי כמה חברים קרובים. אני יכול להגיד שוויקאריו (השוער החדש) ואני חברים טובים, גם בן דייויס, ג'יימס מדיסון ודסטיני (אודוגי) חברים טובים".

חתמת בקבוצה גדולה בלונדון על חוזה ארוך טווח.

"לחתום בקבוצה גדולה כמו טוטנהאם זה משהו שתמיד חלמתי עליו. אני חושב שזה חלום של כל ילד שמתחיל לשחק כדורגל, ואני שמח שזכיתי להגשים אותו, אבל זה לא מספק אותי. אני רוצה להשיג עוד דברים גם בפן האישי וגם בפן הקבוצתי. עכשיו זו רק ההתחלה".

אז אני מבין שיש לך ציפיות לזכות בתואר.

"כן. אני יודע שכולם מדברים על זה שטוטנהאם לא זוכה בתארים כבר המון זמן, וברור שאני חושב על זה. כמו שאמרתי קודם, אני מעט זמן בקבוצה אבל אני רואה את הגישה של כולם ואני מאמין שנוכל לזכות בתואר. אני לא יודע אם זה יקרה כבר השנה או בשנה הבאה, אבל אני בטוח שנזכה בתואר כבר בעתיד הקרוב".

שיחקת בליגת האלופות ואתה הישראלי הצעיר ביותר שהבקיע במפעל. האם הרצון שלך לחזור לשחק בליגת האלופות נותן לך עוד מוטיבציה לעונה הזאת?

"ברור. לשחק בליגת האלופות זה מדהים. זה חלום של כל ילד ונהנתי לשחק במפעל הזה. אני מאוד מקווה שנוכל להחזיר את טוטנהאם לליגת האלופות, כי מועדון כמו טוטנהאם תמיד צריך לשאוף להיות שם. אנחנו נצטרך להוכיח שאנחנו ראויים להיות שם".

מנור סולומון חוגג עם שחקני טוטנהאם. Eric Alonso, GettyImages
"אני רואה את הגישה של כולם ומאמין שנוכל לזכות בתואר". סולומון וחבריו לקבוצה/GettyImages, Eric Alonso

איזה שחקני פרמיירליג הערצת בילדותך?

"כילד ראיתי הרבה משחקים של צ'לסי כי אברהם גרנט אימן אותם, אחרי זה מאוד אהבתי לראות את אדן הזאר משחק. אבל לפני זה הייתי לומד מתיירי הנרי, דידייה דרוגבה, ראיין גיגס ועוד שחקנים גדולים. הרבה מאוד ישראלים צופים בפרמיירליג, ואני חושב שמאז שאני בליגה יש אפילו יותר".

ערכת את הופעת הבכורה שלך בגיל 17. כמה השתנת מאז?

"המון. גם כאדם וגם כשחקן. למדתי המון דברים שאתה לא יודע כשאתה בן 17. כשהייתי בן 19 עברתי מישראל לאוקראינה כדי לשחק בשחטאר דונייצק. עזבתי את המדינה שלי, את הבית שלי, את המשפחה שלי, את החברים שלי ואת החברה שלי וגרתי לבד במדינה זרה. זה היה לא פשוט, אבל זה הפך אותי למי שאני היום - אדם יותר בוגר".

בפעם הקודמת שלך באצטדיון בברנטפורד הבקעת.

"הבקעתי אבל הפסדנו, אז יש לי רגשות מעורבים בקשר המשחק הזה. עכשיו המחזור הראשון שלנו הוא מול ברנטפורד בחוץ ואני מקווה שנתחיל את העונה עם ניצחון, ושאוכל לעזור לקבוצה להשיג את שלוש הנקודות".

אז גם העונה אתה תסיים עם יחס שערים/דקות יותר טוב משל מוחמד סלאח?

"אני מקווה (צוחק). אני יודע שזה לא יהיה קל. סלאח הוא שחקן ענק ואחד השחקנים הכי טובים בליגה כבר כמה שנים. זה לא יהיה קל, אבל מי יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully