וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרם לבעיות לברצלונה": מנור סולומון ממשיך להיות הפתעה נעימה

באנגליה החמיאו אבל גם הזהירו אחרי גמר גביע גאמפר: "צריך להיות יותר מעורב". במדריד זעמו בעקבות העבירה ה"קרימינלית" עליו: "גאבי מקבל אור ירוק לכסח, מזל שסולומון יצא ללא פגע"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.8/ספורט1

מנור סולומון ממשיך להיות אחת ההפתעות הנעימות של טוטנהאם במשחקי קדם העונה. אתמול (שלישי) השלים שחקן הכנף 90 דקות בהפסד 4:2 לברצלונה בגמר גביע גאמפר, וארבעה ימים לפני משחק פתיחת העונה בפרמיירליג מול ברנטפורד, נראה שהקרדיט שהוא מקבל הולך וגובר - גם אצל המאמן אנג' פוסטקוגלו וגם בקרב האוהדים והפרשנים.

סולומון נהנה מהציפיות הנמוכות היחסית איתן הגיע, וגם העובדה שהצטרף על תקן שחקן חופשי ללא תג מחיר ש"רודף" אותו, עוזרת לו להרוויח נקודות זכות. אוהדי טוטנהאם כבר מנבאים ברשתות החברתיות שסולומון יהיה "אחד השחקנים הכי מפתיעים בפרמיירליג העונה", ובתקשורת הארצית רואים נקודות אור אצלו.

באתר "פוטבול לונדון" העניקו לסולומון ציון 6 מתוך 10 על ההופעה שלו במשחק, וכתבו: "הוא גרם לבעוית בהגנה של ברצלונה ולא היה רחוק מלכבוש במחצית הראשונה, אבל בעט חלש. דווקא אחרי שהוא החליף צד ותופקד בכנף השמאלית, הוא התקשה לספק תוצרת".

באתר "90Min" נתנו לסולומון ציון 5 ונימקו: "איים על ההגנה של ברצלונה וגרם לה בעיות, אבל לא היה מספיק מעורב בהתקפה".

מנור סולומון, טוטנהאם. Dax Images/BSR Agency, GettyImages
הראה ניצוצות, והיה מעורב ברגע מחלוקת אחד. סולומון/GettyImages, Dax Images/BSR Agency

אחד מרגעי המחלוקת של המשחק אירע במחצית הראשונה, אחרי שגאבי תיקל בצורה חזקה את סולומון בניסיון לעצור אותו, וגרם לו להתפתל מכאבים על הדשא. סולומון התאושש במהירות, אבל גם בתקשורת הספרדית לא התעלמו מהעבירה הלא קלה, בטח ביחס למשחק הכנה בעצימות נמוכה. באופן לא מפתיע, במדריד הגיבו בכעס למהלך של גאבי.

"כניסה קרימינלית של גאבי במנור סולומון", נכתב באתר "DefensaCentral" של אוהדי ריאל. "גאבי גנב את ההצגה עם העבירה הקשה, שרק במזל הסתיימה ללא פציעה של סולומון ובאורח פלא עברה אפילו ללא כרטיס צהוב. גאבי ממשיך לקבל אור ירוק מברצלונה לכסח שחקנים יריבים, ובסוף מישהו ישלם על זה מחיר יקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully