וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמסי ואמבפה סרבו להצעות עתק: אל הילאל פנתה לניימאר

הסעודים שנדחו על ידי הפרעוש והחלוץ הצרפתי מנסים להחתים את הברזילאי שעשוי לבקש לעזוב את פריז סן ז'רמן. יצרו קשר עם אביו במטרה לסגור את פרטי החוזה "האסטרונומי"

דריבל, 8.8/מערכת וואלה!

זה היה עניין של זמן עד שניימאר יקושר למעבר לליגה הסעודית. כאמור, לפי דיווחים בצרפת הכוכב הברזילאי של פריז סן ז'רמן הודיע למועדון על רצונו לעזוב, זאת אחרי שליאונל מסי חברו הטוב עבר לארצות הברית וקיליאן אמבפה נמצא בסכסוך עמוק עם פ.ס.ז' ונמצא בדרך החוצה מהקבוצה. ניימאר קושר בימים האחרונים לקאמבק בברצלונה או הצטרפות לפרויקט של אינטר מיאמי יחד עם הפרעוש בליגת ה-MLS, אך השמועות טרם תורגמו להצעות של ממש על ידי המועדונים.

כעת, על פי התקשורת בצרפת, אל הילאל שלא הצליחה לשים את ידה על מסי ואמבפה, כשלאחרון הציעו 700 מיליון יורו משכורת ודמי מעבר לפריז סן ז'רמן בגובה 300 מיליון יורו, הביעה התעניינות מחדש בחלוץ נבחרת ברזיל, כשעל פי הדיווחים תהיה מוכנה להציע לו "חוזה חסר תקדים בקנה מידה אסטרונומי" עבור שירותיו.

עוד נכתב בדיווח כי נציגי המועדון הסעודי כבר יצרו קשר עם אביו של ניימאר, האיש החזק מאחורי הקלעים אצל הברזילאי, במטרה לקבוע עוד השבוע פגישה בבירת צרפת על מנת לנסות לסגור פרטים על החוזה.

שחקן פריז סן ז'רמן ניימאר. ANTHONY WALLACE/AFP, GettyImages
אל הילאל לא הצליחה להשיג את מסי או אמבפה, תחתים את הברזילאי? ניימאר/GettyImages, ANTHONY WALLACE/AFP

הקיץ, אל הילאל כבר רכשה את קאלידו קוליבאלי מצ'לסי, רובן נבס מוולבס, סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' ומלקום שחתם מזניט תמורת 60 מיליון יורו בהעברה היקרה בתולדות הליגה בערב הסעודית, נכון להיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully