וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת טוענים: ניימאר עדכן את ראשי פריז סן ז'רמן ברצונו לעזוב

על רקע הדיווחים שהוא "מוכן להתגמש כדי לשוב לברצלונה" ועשוי להיכלל בעסקת דמבלה, ב"ל'אקיפ" נכתב שהברזילאי קיבל החלטה אחרי פגישה עם פיני זהבי. גם צ'לסי בתמונה, לכאורה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.8/ספורט1

חרף הצהרותיו על כך שהוא מתכוון להישאר בפריז סן ז'רמן בעונה הקרובה, עושה רושם שאצל ניימאר - כמו אצל ניימאר - אחד בפה ואחד בלב: הערב (שני) פורסם ב"ל'אקיפ" כי הברזילאי עדכן את ראשי המועדון שהוא מעוניין לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי.

לפי הדיווח, הכוכב בטראומה מההפגנה שקיימו אוהדי פריז סן ז'רמן מחוץ לביתו בחודש מאי האחרון, ומרגיש שהמועדון לא שומר מספיק על שחקניו והסכסוך בינו לאולטראס בלתי ניתן לתיקון. בעקבות כך, אחרי שאלופת צרפת שבה ממסע קדם העונה שלה באסיה, ניימאר ומשפחתו נפגשו בביתם עם סוכן העל פיני זהבי וסיכמו כי הכי טוב עבורם לעבור לקבוצה אחרת, החלטה שנשיא המועדון נאסר אל-חלאיפי כבר עודכן בה כאמור.

שלשום אביו של ניימאר העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה בה הופיע זהבי יחד איתו ועם בנו. כזכור, הישראלי הוביל את המהלך שהביא את ניימאר לפריז סן ז'רמן ב-2017 והפך את הברזילאי לשחקן היקר בהיסטוריה. כעת, ב"ל'אקיפ" נכתב שהם מתכוונים לעשות את הדרך ההפוכה - בחזרה לקאמפ נואו.

ניימאר חוגג שער של פריז סן ז'רמן. רויטרס
חזר לשחק וגם לכבוש. יחזור לברצלונה? ניימאר/רויטרס

בתקשורת הברזילאית מספרים שניימאר, שחתום בפריז סן ז'רמן עד 2027, מוכן לוותר על חוזהו כדי להשתחרר ולעבור לברצלונה בחינם. בעיתונות הקטלאנית דווח הבוקר שהוא עשוי להסכים גם לשכר נמוך משמעותית באלופת ספרד לעומת הסכומים שהוא רגיל אליהם כיום (כ-30 מיליון יורו נטו לעונה), כדי לאפשר מבחינה כלכלית את המהלך.

על פי הדיווחים, הנשיא ז'ואן לאפורטה מעוניין לראות את ניימאר חוזר, אבל המאמן צ'אבי לא משוכנע שזה הדבר הנכון מבחינת הקבוצה. כידוע, עוסמאן דמבלה קרוב מאוד לעבור לפריז סן ז'רמן וייתכן שמעבר של הצרפתי לפריז יסיר חלק מהמכשולים לעסקה אפשרית, כאשר ניימאר יגיע ממש על המשבצת של דמבלה וישלים התקפה מאיימת לצד רוברט לבנדובסקי וראפיניה.

במקביל, ב-"RMC" הצרפתי טוענים שפריז סן ז'רמן נוטה להיפרד מניימאר, אבל הסיכוי שהוא ישחק בבארסה נמוך והאלטרנטיבה עבורו היא צ'לסי, שעמה נציגיו של הברזילאי שומרים על קשר בחודשים האחרונים. כבר בחודש מאי דווח בצרפת שפיני זהבי פועל על מנת להעביר את הכוכב לבלוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

הפגישה עם פיני זהבי שלשום

ניימאר פתח את העונה שעברה בצורה נהדרת, אבל נפצע בקרסול לאחר פגרת המונדיאל ולא שיחק מפברואר עד השבוע שעבר. לפני ארבעה ימים הברזילאי חזר במשחק הכנה נגד ג'ונבוק הדרום-קוריאנית והרשים עם צמד ובישול.

ניימאר שיחק בברצלונה מ-2013 ועד 2017, כאשר ב-2015 הוא היה שותף לטרבל הבלתי נשכח תחת הדרכתו של לואיס אנריקה, מי שמונה בקיץ הזה למאמן פריז סן ז'רמן. עזיבה של הברזילאי תהיה מן הסתם מכה מקצועית עבור האלופה הצרפתית, שאיבדה כבר את ליאונל מסי ושקועה בסאגה עם קיליאן אמבפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully