וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מוכנה לקרב התשה עם דמבלה: "שולטים בו כמו בובה על חוט"

המעבר לפ.ס.ז' מתעכב בגלל פרטים טכניים, בברצלונה שוקלים לכפות על הצרפתי להתאמן ומבקרים: "נתן לסוכן לנהל אותו, ופגע במועדון"

תקציר: ברצלונה - מילאן 0:1/ספורט1

ברצלונה כבר השלימה עם עזיבתו של עוסמאן דמבלה לפריז סן ז'רמן, אבל תעשה הכל כדי שהמעבר שלו לא יעבור בצורה חלקה. בארסה כבר הגיעה לסיכום עם פ.ס.ז' על מכירתו של שחקן הכנף תמורת 50 מיליון יורו, אבל מחלוקת עם סוכניו של השחקן שנסובה על האופן בו יחולק הכסף, מעכבת את השלמת העסקה.

ברצלונה מתכוונת להקשות על דמבלה כמה שאפשר בדרך למעבר. לפי דיווחים בתקשורת הקטלאנית, אם המחלוקות הכספיות לא ייפתרו בימים הקרובים, בארסה תשאיר את דמבלה עד התאריך החוקי האחרון בו יהיה שייך לקבוצה, ה-21 באוגוסט. ב"ספורט" הקטלאני אף טענו שבארסה עשויה לכפות על דמבלה להתייצב לאימוני הקבוצה, למרות שברור שהוא לא בתוכניות.

עוסמאן דמבלה, ברצלונה. Omar Vega, GettyImages
ברצלונה לא תאפשר למעבר הזה לעבור חלק. דמבלה/GettyImages, Omar Vega

בברצלונה משוכנעים שדמבלה מונע משיקולים זרים, ומובל על ידי סוכנו מוסא סיסוקו לעזוב את המועדון. לפי גורם במועדון, "דמבלה הרגיש מאוד בנוח בברצלונה, אבל הסוכן שלו שולט בו כמו בובה על חוט. אם זה היה תלוי אך ורק בדמבלה, הוא היה מאריך חוזה בברצלונה, אבל מוסא סיסוקו תמיד מחליט בשבילו בסוף, וזה פוגע במועדון".

מנגד, בצרפת מתעקשים שהעסקה תושלם בקרוב. לפי דיווח ב-RMC, הנחת העבודה בפ.ס.ז' היא שדמבלה יגיע לצרפת לבדיקות רפואיות מחר, ואם הכל ילך לפי התוכנית, יערוך אימון בכורה במועדון כבר ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully