וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר מבהיר: "אהיה בפריז סן ז'רמן, עם או בלי האהבה של הקהל"

הכוכב שהושמץ לא מעט בפארק דה פראנס גדע את השמועות על מעבר בריאיון שקיים בברזיל: "יש לי חוזה, אני רגוע". הוא מכוון גם למונדיאל 2026: "משפחתי תצטרך להמשיך להתמודד עם הסבל"

האווטר של ניימאר מדגמן פומה בפורטנייט./Fortnite Wiki

ניימאר החליט לשים קץ לשמועות בנוגע לעתידו בפריז סן ז'רמן. הלילה (בין רביעי לחמישי) פורסם בערוץ יוטיוב ברזילאי ריאיון שהוקלט עם הכוכב ב-22 ביוני, ובו הבהיר כי הוא מתכוון להמשיך לשחק באלופת צרפת למרות היחס העוין שהוא מקבל מהאוהדים, כאשר בכלי התקשורת העלו את שמו כמועמד לקבוצות שונות.

"אני מקווה לשחק בפריז סן ז'רמן בעונה הקרובה, יש לי חוזה", אמר ניימאר שחתום עד 2027. "אני רגוע, גם אם אני לא זוכה להרבה אהבה מהאוהדים. אהיה שם עם או בלי האהבה שלהם". הברזילאי ספג בלא מעט משחקים שריקות בוז מיציעי האולטראס בפארק דה פראנס, שם השמיעו גם שירים מעליבים כלפיו, עד כדי כך שגם ראש ארגון האוהדים הודה בשלב מסוים: "הגזמנו".

בנוסף, סדקים מסוימים התגלו ביחסים שלו עם הכוכב הגדול ביותר בפריז סן ז'רמן - קיליאן אמבפה - אם כי לא בטוח שהאחרון יישאר בקבוצה בעונה הקרובה.

ליאונל מסי, ניימאר באימון פריז סן ז'רמן. רויטרס
לא מתרגש מהיחס העוין. ניימאר/רויטרס

כזכור, מספר 10 של הקבוצה מעיר האורות סיים את העונה האחרונה כבר בחודש פברואר בגלל פציעה בקרסול. ניימאר הסביר שתהליך השיקום מהניתוח שעבר בעקבות כך היה "כואב וקשה מאוד", אבל הוא מקווה לשוב לפעילות בקרוב.

מעבר לכך, כוכב הסלסאו דיבר על הרצון לייצג את ברזיל במונדיאל 2026, זאת לאחר שבסמוך להדחה הכואבת בידי קרואטיה ברבע גמר גביע העולם האחרון, הוא רמז שאולי סיים את הקריירה במדים הלאומיים. "זה לא היה בגלל הכאב שבהפסד, אלא כדי לחסוך למשפחה שלי את הסבל. אבל הם יצטרכו להמשיך להתמודד עם זה", אמר הכוכב, שבזכות שער ענק שהבקיע באותו משחק רבע גמר השתווה לפלה כגדול כובשי הנבחרת בכל הזמנים, עם 77 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully