וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יובנטוס ולוקאקו שוחחו מבלי שאינטר תדע, סיכמו יומיים אחרי הגמר"

הביאנקונרי פנו לחלוץ כבר במרץ, הבלגי התאכזב שלא פתח בגמר ליגת האלופות ומיד הסכים לעבור ליריבה המרה ללא ידיעת הנראזורי

תקציר: יובנטוס - ריאל מדריד 1:3/ספורט1

בתפנית הכי גדולה של הקיץ בכדורגל האיטלקי, רומלו לוקאקו סיים את דרכו באינטר בטריקת דלת כשכעת הוא מתקרב אל היריבה המרה שלה - יובנטוס. הבלגי מושאל מצ'לסי ושני הצדדים מעוניינים בפרידה, ובשבוע שעבר עלתה האפשרות שיועבר בטרייד עבור דושאן ולאחוביץ' שכהבלוז מוסיפים כסף לעסקה.

בחלון ההעברות הנוכחי דובר על חזרה של לוקאקו לאינטר באופן קבוע, אך כשהנראזורי גילו על המגעים של החלוץ על הביאנקונרי, השיחות התפוצצו. לפי דיווח של ג'אנלוקה די מארציו, אותן שיחות עם יובנטוס החלו כבר בחודש מרץ, כשלוקאקו כמובן עדיין משחק באינטר.

מיובנטוס יצרו קשר אז עם עורך דינו של לוקאקו, סבסטיאן לודרה, שלקח לתשומת ליבו את ההצעה אך ביקש לדון בכך אחרי שאינטר תסיים את דרכה בליגת האלופות. יומיים אחרי ההפסד למנצ'סטר סיטי בגמר, הצדדים סיכמו וכל זאת מבלי שאף אחד באינטר יודע - לא המועדון עצמו ולא חבריו לחדר ההלבשה.

רומלו לוקאקו, אינטר. Ian MacNicol, GettyImages
בקרוב בשחור - לבן? לוקאקו/GettyImages, Ian MacNicol

עוד בסאגת לוקאקו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

די מארציו הוסיף לדווח כי בין הדברים שהשפיעו על לוקאקו הייתה ההחלטה של מאמנו סימונה אינזאגי שלא להעלות אותו בהרכב בגמר. המאמן האיטלקי העדיף לפתוח עם אדין דז'קו והעלה במחצית השנייה את לוקאקו שרשם מספר החמצות.

באשר לשיחות עם צ'לסי, עדיין קיימים פערים בנוגע לסכום שהאנגלים יעבירו לאיטלקים. בטורינו דורשים 35-40 בתור ההפרש בין ולאחוביץ' ולוקאקו, והפער כעת מוערך ב-10 מיליון יורו. מבחינת לוקאקו נותרה יובנטוס האופציה היחידה שעל הפרק, אחרי קריסת המגעים מול אינטר וסירובו להצטרף לנהירה לליגה הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully