וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יובנטוס, מה את עושה?": ביקורת על עסקת ולאחוביץ' - לוקאקו

באיטליה מתקשים להבין מדוע הביאנקונרי מוכנים לוותר על החלוץ הצעיר בשביל הבלגי: "אלגרי מוכר את העתיד". ומה הפערים עם צ'לסי?

תקציר: אל נאסר - אינטר 1:1/ספורט1

רק לפני יומיים, במפגש אקראי עם אוהד, רומלו לוקאקו טען כי לדעתו המעבר שלו ליובנטוס לא ייצא לפועל. אמש (שני), לפי דיווח של ג'אנלוקה די מארציו, חל טוויסט מפתיע בעלילה וכעת הגברת הזקנה בשיחות עם צ'לסי על טרייד שישלח את הבלגי לטורינו ואת דושאן ולאחוביץ' לפרמיירליג.

לאור פער הגילאים בין לוקאקו בן ה-30 לוולאחוביץ' בן ה-23, והשכר המנופח של הבלגי המוערך ב-12 מיליון פאונד בשנה, צ'לסי תצטרך לפצות את הביאנקונרי בעשרות מיליוני יורו כחלק מהעסקה. הפיצוי אמור לעמוד על 30-35 מיליון יורו, יובנטוס דורשת בין 40 ל-50 מיליון יורו בשלב זה אך הפער בהחלט ניתן לגישור.

דושאן ולאחוביץ', שחקן יובנטוס. רויטרס
בקרוב במדי צ'לסי? ולאחוביץ'/רויטרס

באיטליה העבירו הבוקר ביקורת חריפה על יובנטוס, ששוב נכנעת לרצונות המאמן מסימיליאנו אלגרי שלא מספק את הסחורה בקדנציה השנייה שלו במועדון: "יובנטוס, מה את עושה? אלגרי מוכר את העתיד".

לפי ה"גאזטה", אלגרי רואה באינטר כיריבה הגדולה ביותר במאבק האליפות. מנקודת מבטו, החתמת הבלגי שהושאל לנראזורי בעונה החולפת יהיה מהלך שיחזק את קבוצתו ובמקביל יחליש את סגנית אלופת אירופה, שכלל לא נמצאת במירוץ מאז שגילתה כי הוא במגעים עם יובנטוס.

מנגד, האינטרס של צ'לסי לבצע את העסקה מובן חלוטין. הבלוז רוצים לצרף עוד חלוץ לצד ניקולאס ג'קסון שהגיע הקיץ מוויאריאל, ובעיקר להיפטר מהבלגי שכאמור מרוויח משכורת עתק וכלל לא נמצא בתכניות של מאוריסיו פוצ'טינו לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully