וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חגיגת מארוול, שותף חדש ושיא נוסף: מסי ממשיך לעשות שמות

הפנומן מעורב ב-6 שערים ב-204 דקות באינטר מיאמי, טיילור פורח לצדו וגם מרטינס מבין מי הבוס. מאמן אורלנדו זעם: "הגיע לו אדום"

דריבל, 1.8/עריכה: זיו שטיינר

ליאו מסי ממשיך לעשות ככל העולה על רוחו בארצות הברית. הלילה (בין רביעי לחמישי) הכוכב כבש צמד שני ברציפות עבור אינטר מיאמי, והוביל אותה לניצחון 1:3 ב"קלאסיקו של השמש" נגד אורלנדו סיטי בדרך לשמינית גמר גביע הליגות, בו משתתפות כידוע קבוצות ה-MLS והליגה המקסיקנית. הפנומן הארגנטינאי הפך לשחקן שמגיע הכי מהר לחמישה שערים בטורניר של ה-MLS מאז הקמת הליגה האמריקאית, כשעשה זאת תוך 186 דקות משחק בלבד, בהן הוסיף גם בישול.

מסי, שעד כה מעורב בשער כל 34 דקות בקבוצתו החדשה, עד כדי כך השתלט על הכדורגל הצפון-אמריקאי שהואהבקיע יותר עם רגל ימין (שלושה שערים), החלשה שלו, מאשר עם רגל שמאל (שניים) עד עכשיו. אינטר מיאמי, שעמדה על שמונה הפסדים, שלוש תוצאות תיקו ושני ניצחונות ב-13 המשחקים שקדמו להגעתו, מושלמת בשלושת המשחקים עם מסי על המגרש. דומיננטיות מוחלטת של אלוף העולם.

הלילה שני השערים היו בבעיטה מהאוויר, כשאחרי השני, שקבע 1:3, מסי הוסיף לאוסף עוד חגיגה בסגנון מארוול. כזכור, לאחר ה-0:4 על אטלנטה יונייטד כולם דיברו על כך שהוא חגג כמו ת'ור, והפעם הוא עשה "הומאז'" לסרט אחר מסדרת גיבורי העל - הפנתר השחור "ווקאנדה לנצח".

חגיגת "ווקאנדה לנצח" של מסי

מסי יכול היה לרשום שלושער, אבל כפי שעשה פעמים רבות בעבר, הוא ויתר על פנדל לטובת חברו להתקפה ג'וזף מרטינס. הארגטינאי סמך על שותפו מוונצואלה במצב של 1:1, והאחרון עשה את העבודה מהנקודה הלבנה. "אתה לא רוצה את הפנדל?", סיפר מרטינס שהוא שאל את מסי, "לא, בעט אתה", ענה הקפטן. "כשיש פנדל, אתה צריך לחכות ולראות מה האיש אומר", הודה החלוץ בריאיון סיום המשחק לאפל TV.

אבל לא רק מרטינס נהנה מהחיים מאז שמסי הגיע למיאמי. בארצות הברית כבר מתלהבים משיתוף הפעולה עם הפרטנר השני להתקפה, רוברט טיילור הפיני. שלושה שערים ושלושה בישולים רשם טיילור ב-2022 כולה, ואחרי שלושה משחקים לצדו של מסי, הוא עומד על שלושה שערים ושני בישולים. הלילה הוא הכין את השער הראשון לסופרסטאר בצ'יפ נהדר מעל כל ההגנה של אורלנדו, כשגם בשער השני הוא החל במהלך עם הגבהה למרטינס שהוריד למסי. "הם התחברו מיד, מסי מצא מישהו שמבין בדיוק מה הוא חושב. טיילור הוא השותף החדש האהוב עליו", נכתב ב-Pro Soccer Wire.

עוד בוואלה! ספורט

מלחמת העולמות: סעודיה היא רק עוד כלי במאבק החדש על השליטה בכדורגל

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, אינטר מיאמי. Mike Ehrmann, GettyImages
עושה שמות. ליאו מסי/GettyImages, Mike Ehrmann

המגן הימני הבינלאומי דיאנדרה ידלין דיבר על השפעתו של מסי על הקבוצה: "הוא פשוט משרה ביטחון על כולם מסביבו. אתה יודע שאתה יכול למסור לו כדורים במצבים קשים והוא יעשה מזה משהו. זה גורם ליריבות שלנו לפחד קצת, הן נסוגות קצת יותר וזה נותן לנו שטחים לשחק".

מסי גם ספג הלילה את הכרטיס הצהוב הראשון שלו בארצות הברית, אחרי שפגע בווילדר קרטחנה הפרואני. מאמן אורלנדו אוסקר פארחה זעם לאחר המשחק, כי טען שמסי היה צריך להיות מורחק בעקבות עבירה נוספת על ססאר אראוחו. "השריקה לפנדל והשריקות האחרות היו מגוחכות. היום זה היה קרקס. הפנדל היה בלתי ייאמן. אם היה VAR היום, אז אנחנו צריכים להיות הוגנים. הגיע למסי צהוב שני, לא אכפת לי שזה מסי. זה השפיע על המשחק. אנחנו מתוסכלים. המשחק צריך להיות הוגן, וזה לא היה המקרה היום. אי אפשר להסתיר סיטואציות כאלה", אמר פארחה.

הצהוב הראשון של מסי במיאמי

העבירה שחייבה הרחקה לטענת מאמן אורלנדו

מספר 10 וחבריו יעלו שוב על כר הדשא בלילה בין ראשון לשני, כאשר יתארחו אצל דאלאס בשמינית הגמר. ג'ורדי אלבה, ששיחק הלילה במדים הוורודים לראשונה ועלה כמחליף, עשוי להצטרף בהרכב לחבריו הטובים מברצלונה, מסי ובוסקטס. הופעת הבכורה ב-MLS תהיה ב-21 באוגוסט ואז יתחיל גם האתגר האמיתי של מסי - להרים את אינטר מיאמי מתחתית הבית המזרחי לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully