וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם חשף את הסיפור המלא: כך הגיע ליאונל מסי לאינטר מיאמי

כוכב העבר ואחד מבעלי קבוצת ה-MLS, בריאיון מיוחד שהתפרסם באתר "האתלטיק": "הכל התחיל בשיחה על כוס יין וכיום אני מגיע בכל בוקר לאימון לראות שזה אמיתי. צירפנו את השחקן הכי טוב בהיסטוריה"

בדקה ה-94: שער הבכורה של ליאו מסי במדי אינטר מיאמי/MLS

ליאונל מסי נחת בכדורגל האמריקאי בשבוע שעבר וכמעט כמו כל דבר חדש שמגיע לארצות הברית, נרשמה היסטריה. במקרה של אלוף העולם הארגנטינאי, במהרה הוא הוכיח שההיסטוריה סביבו מוצדקת כאשר במשחק הבכורה שלו באינטר מיאמי הבקיע בכדור חופשי שער ניצחון עמוק בתוספת הזמן ובמשחקו השני והראשון בהרכב, כבש צמד וגם בישל ב-0:4 על אטלנטה.

בליגת ה-MLS האמריקאית לא הצליחה אינטר מיאמי לנצח 11 משחקים רצופים, אבל אחראי שני ניצחונות עם מסי וסרג'יו בוסקטס בגביע הליגה, לא פלא שבארצות הברית כבר מסמנים את אינטר מיאמי כמי שבעונה הבאה בליגה צפויה להיות חלק מחבורת הצמרת.

ליאונל מסי לצד דייויד בקהאם אינטר מיאמי. GettyImages
מגיע לאימונים כדי לוודא שזה אמיתי. בקהאם ומסי במיאמי/GettyImages

הבוקר (שישי) אחד מבעלי הקבוצה, כדורגלן העבר האגדי דייויד בקהאם, העניק ריאיון בלעדי לאתר "האתלטיק" ובו סיפר לראשונה כיצד נרקם הרעיון שהוביל את ליאונל מסי למיאמי. "הכל התחיל בשיחה על כוס יין בארוחת ערב", הודה בקהאם.

"אמרתי לחורחה מאס (אחד הבעלים של אינטר מיאמי יחד עם בקהאם) ש'יום אחד נצטרך את מסי אצלנו בקבוצה' ואני חושב שזו הייתה הפגישה הראשונה שנפגשנו. למעשה, מצאתי בטלפון שלי לפני כמה ימים את אחת המצגות שהכינו עבורנו חברות הפרסום ובה ליאו מסי כבר מוצג כשחקן הקבוצה - זה היה לפני בערך 10 שנים. מסי באינטר מיאמי זה רעיון שתמיד היה לי, כי אני תמיד רוצה את השחקנים הכי טובים אצלי, אבל זה לא משהו שקורה לכל אחד. ישבנו לארוחת ערב ודיברנו על כך, הסכמנו שאם נוכל להביא את ליאו לשוק האמריקאי זה יהיה הדבר הכי טוב שיש".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ליאונל מסי, שחקן אינטר מיאמי. Hector Vivas, GettyImages
"השחקן הכי טוב בעולם הגיע למועדון בן שלוש. זה הישג מטורף"/GettyImages, Hector Vivas

אינטר מיאמי זהו כידוע מועדון חדש שרק הוקם לפני כחמש שנים וערך את הבכורה שלו ב-MLS במרץ 2020. כמה חודשים לפני כן, בקהאם שוב נפגש עם חורחה - אבל הפעם מדובר בחורחה מסי, אביו וסוכנו של הכוכב: "טסנו ביחד לברצלונה מלונדון בחשאי, אני וחורחה מאס. התגנבנו למלון ונפגשנו עם חורחה מסי. אז התחלנו לדבר על האפשרות הזו. ידענו שזה לא יכול לקרות באותו זמן, אבל הבהרנו שנשמח שיגיע היום שבו ליאונל יגיע למיאמי".

בקהאם, שבעצמו היה אחד מכוכבי העל הראשונים לעשות את הדרך מהטופ האירופי ל-MLS כאשר הגיע ללוס אנג'לס גלאקסי ב-2007, אמר על כך: "אני חושב שזה עזר, כי ליאו ראה את המסע שאני עשיתי. אני עברתי בגיל 32 מריאל מדריד וספגתי ביקורות על כך כי היו בליגה 13-14 קבוצות ורק שישה אצטדיונים שמיועדים לכדורגל. תמיד חשבתי שאם אוכל לחיות באמריקה ולעשות משהו שישנה את ענף הכדורגל, ארצה לעשות זאת. אני לא אומר שזה הכל בזכותי, היו המון אנשים שהשקיעו ותרמו לכך, ואני חושב שזה משהו שגם ליאו ראה ואמר לעצמו 'אוקיי, יש כאן הזדמנות מעניינת'".

עוד אמר בקהאם: "ליאו זכה בהכל והמונדיאל היה הדובדבן שבקצפת עבורו. יש שחקנים שרואים במעבר לארצות הברית אפשרות לשחק במקומות שונים בעולם, אבל ליאו יודע שהוא יכול לא רק לשנות את פני ענף הכדורגל, אלא להשפיע על כל הדור הבא - לא רק כל מיאמי מדברת על הגעתו לקבוצה, אלא כל העולם. אין דבר יותר טוב מזה".

ליאונל מסי, שחקן אינטר מיאמי. Hector Vivas, GettyImages
"יכול להשפיע על הדור הבא". קשה לפספס את ההתרגשות ממסי/GettyImages, Hector Vivas

ב-7 ביוני 2023, הגיע הרגע המיוחל. "הייתי ביפן עם המשפחה ובשעה 5 לפנות בוקר הטלפון שלי התחיל לרטוט. אשתי התחילה לצעוק עליי 'באמת?! תכבה את הטלפון!' ואני הבנתי שמשהו קרה. הרכבתי משקפיים וראיתי הודעה שכתוב 'ליאו מגיע! זה סגור, הוא הודיע על כך'. אשתי שאלה אותי מה הכוונה שהוא הודיע על כך ועניתי לה 'הוא אמר בטלוויזיה שהוא מגיע למיאמי'. יש לי צמרמורת רק מלדבר על זה".

לסיכום אמר: "אני מגיע כל בוקר רק כדי לראות שזה אמיתי. זה אחד הרגעים הכי מאושרים בחיי, אין בכלל ספק בזה. אנחנו מדברים על כך שצירפנו את ליאונל מסי לאינטר מיאמי, ל-MLS, שנה אחרי שהוא זכה במונדיאל, לקבוצה בת שלוש שנים בלבד. זה הישג מטורף. שמונה או תשע שנים לפני שפרשתי ידעתי שעליי להכין תוכנית לעתיד וזה מה שעשיתי, בחוזה שלי בלוס אנג'לס הכנסתי אופציה שאוכל לרכוש מועדון וידעתי שזה מה שאעשה בעתיד. לא חשבתי שארגיש שוב כמו שהרגשתי כשחקן, אבל כשקיבלתי את הטלפון שמסי מגיע לאינטר, הרגשתי כמו שחקן שיוצא מהמנהרה לדשא באולד טראפורד או בוומבלי. ניצחנו את כולם במאבק על צירוף השחקן הכי גדול בהיסטוריית הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully