וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשפעה המדהימה של ליאו מסי על אינטר מיאמי וה-MLS: המספרים

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 19:13

הערך של הקבוצה זינק, החולצות אזלו, המפרסמים נוהרים, הזכויות נמכרות. ליאו מסי רק חודש בארה"ב, אבל כבר הצליח להפוך לגמרי את הכדורגל המקומי

בדקה ה-94: שער הבכורה של ליאו מסי במדי אינטר מיאמי/MLS

ליאונל מסי הוא שחקן אינטר מיאמי מה-MLS רק כמה שבועות, אבל כבר עכשיו ההשפעה שלו על הליגה ועל הכדורגל בארצות הברית היא פנומנלית. כזכור, בהופעת הבכורה שלו מסי כבש שער נהדר בכדור חופשי בתוספת הזמן, ובמשחקו השני כבש צמד והוסיף בישול - אבל המספרים המרשימים האלה הם כלום לעומת ההשפעה הכוללת.

לדוגמה, הבעלים של אינטר מיאמי, חורחה מאס, אמר לאחרונה שהוא מאמין שההכנסות השנתיות של המועדון יכולות להכפיל את עצמן בשנה, ויותר מזה - הערכת השווי של המועדון עשויה לעלות בלמעלה ממיליארד דולר. איך זה ייתכן? בזכות הפופולריות.

ליאונל מסי, שחקן אינטר מיאמי. Hector Vivas, GettyImages
כל העיניים עליו, וזה שווה הרבה. מסי/GettyImages, Hector Vivas

הפופולריות של מסי היא כל כך בלתי נתפסת, שתוך 30 ימים בלבד, אינטר מיאמי הוסיפה 11 מיליון עוקבים לחשבון האינסטגרם שלה. כעת יש לה יותר עוקבים מלכל קבוצות ה-MLS האחרות ביחד. זה גם הפך אותה לקבוצת הספורט הרביעית בדירוג של מספר העוקבים הכללי בכל ענפי הספורט בארה"ב, כולל קבוצות בייסבול ופוטבול.

הדברים האלה מכניסים כסף באופן מיידי לאינטר מיאמי, שכמובן מושכת כמות עצומה של מפרסמים. המשחקים שלה נמצאים בכותרות הראשיות גם בגלל הימצאותם של סלבריטאים רבים במשחקים שלה, וכידוע, עניין שווה כסף, והרבה.

בנוסף, להגעתו של מסי תהיה השפעה עצומה על הליגה כולה, בזכות כמות ההרשמות ל-MLS Season Pass. אפל הסכימה לתת למסי אחוז מכל ההרשמות החדשות ל-MLS Season Pass כדי לסייע בקידום השירות. לאור העובדה שהוא מקדם את זה לחשבון האינסטגרם עם 480 מיליון עוקבים, הכמות כבר זינקה והכניסה לליגה כסף גדול. השער הראשון שלו במדי מיאמי זכה למאות מיליוני צפיות ברשת (רק בחשבון הרשמי), וכמובן עוד עשרות מיליוני אזכורים של שמו ושל הליגה, שבדרך כלל לא מעוררת עניין גדול בקרב חובבי הכדורגל.

עוד בוואלה!

בקהאם חשף את הסיפור המלא: כך הגיע ליאונל מסי לאינטר מיאמי

לכתבה המלאה
ליאונל מסי אינטר מיאמי. GettyImages
מי שמע על אינטר מיאמי לפני כן? מסי/GettyImages

וכמובן, מכירת החולצות. בשבוע שעבר אדידס הודיעה שהיא לא עומדת בקצב, והאוהדים יצטרכו להמתין עד אוקטובר כדי לקנות את החולצה הרשמית של אינטר מיאמי עם שמו (במחיר 160 דולר). "אנחנו עובדים מהר ככל האפשר כדי להבטיח שכל אוהד שרוצה חולצה יוכל להשיג אחת כזו באינטרנט או באחת מהחנויות שלנו", אמר דובר אדידס, שהבהיר שהחברה בכוננות מיוחדת כדי לעמוד בביקוש.

זו לא הפעם הראשונה שאדידס נאבקת במסי-מאניה: בשנה שעברה, בעקבות הזכייה במונדיאל, אדידס מכרה במהירות את מדי ארגנטינה עם השם שלו ברחבי העולם. אדידס מכרה בכ-424 מיליון דולר מוצרי מונדיאל ברבעון הרביעי, כאשר מכירות מוצרי הכדורגל שלה גדלו ב-30% בתשעת החודשים הראשונים של 2022 בהשוואה לשנה שקדמה לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully