וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק ילדים, הוא מרגיש חופשי": מסי כבר קובע שיאי מועדון במיאמי

הארגנטינאי הוביל להשוואת ניצחון השיא של קבוצתו ב-0:4 על אטלנטה, שהפכה לקורבן ה-100 שלו. מרטינו התעצבן על האוהדים שנטשו לפני הסיום, בקבוצה מודים: "מאז שהוא ובוסקטס הגיעו, האווירה השתנתה, נוכחותם נותנת לכולם יותר ביטחון והיריבות מפחדות"

בדקה ה-94: שער הבכורה של ליאו מסי במדי אינטר מיאמי/MLS

הפתיחה המופלאה של ליאונל מסי לפרק החדש בארצות הברית נמשכה גם הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר הפרעוש הבקיע צמד והוסיף בישול ב-0:4 של אינטר מיאמי על אטלנטה יונייטד על גביע הליגות. אחרי שער הניצחון הדרמטי מול קרוס אסול המקסיקנית בבכורה, הפעם מסי קיבל לראשונה את חולצת ההרכב יחד עם חברו סרחיו בוסקטס ואף ענד את סרט הקפטן.

הארגנטינאי הבקיע את הראשון הלילה כבר אחרי שמונה דקות והוסיף בדקה ה-22 את השני שלו. מי שהשלים את העבודה היה השותף החדש להתקפה - רוברט טיילור - שנהנה מבישול של מסי והבקיע צמד משלו. עד הלילה רק שחקן אחד מאינטר מיאמי רשם צמד ובישול באותו המשחק, היום שחקני נבחרות ארגנטינה ופינלנד הצטרפו לרשימה.

ה-0:4 על אטלנטה היה גם הניצחון הכי גבוה בהיסטוריה של הקבוצה הצעירה (שנוסדה ב-2018), לצד ה-1:5 על סינסינטי ב-MLS לפני שנתיים. מדובר בפעם הראשונה אי פעם שאינטר מיאמי מובילה בהפרש של שלושה שערים במחצית, ובפעם הראשונה מאז המשחק בין ברצלונה ללבאנטה ב-2015 שמסי מבקיע צמד ברגל ימין. אטלנטה האומללה, האקסית של מאמן אינטר מיאמי טאטה מרטינו, היא הקבוצה ה-100 שמסי מבקיע נגדה במשחקים רשמיים.

ליאונל מסי, אינטר מיאמי. Megan Briggs, GettyImages
ממשיך לחייך. מסי/GettyImages, Megan Briggs

באינטר מיאמי מרגישים היטב את הנוכחות של מסי ובוסקטס, הן מבחינת הניסיון והן מבחינת האיכות. מגן הקבוצה דיאנדרה ידלין, שאף הוזכר כמועמד למכבי תל אביב כשחיפשה מגן ימני, הודה: "מאז ששניהם הגיעו, האווירה השתנתה. השחקנים נרגשים, אבל עצם הנוכחות שלהם נותנת לכולם יותר ביטחון. הקבוצות שמשחקות נגדנו יותר מפחדות".

"זה משחק ילדים, התקופה של מסי בארצות הברית תיראה כפי שהוא ירצה", שיבחו ב"מארקה", "הוא הראה את העליונות שלו". חברו החדש - ישן, בוסקטס, פירגן גם הוא: "אחרי כל כך הרבה שנים ביחד, זה קל עבורי לשחק לצידו, אני כל כך שמח שהוא בצד שלי".

טאטה מרטינו הוריד מהמגרש את מסי 13 דקות לסיום, וחלק מהאוהדים החליטו כבר בשלב זה לעזוב את האצטדיון, תופעה שהמאמן לא רואה בעין יפה: "מסי דמות כל כך חשובה, אבל הייתי מצפה שאנשים יישארו עד הסוף כדי להריע לקבוצה". מרטינו הוסיף על מסי ואמר: "בשנתיים האחרונות הוא הוריד מעצמו עול עם ההישגים בנבחרת. זה מתבטא בהכל - ביום יום שלו, בהצהרות שלו, בגישה. הוא מרגיש חופשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully