וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף נמשך: צמד ובישול לליאו מסי במשחקו השני בארצות הברית

בהופעת הבכורה שלו בהרכב, במשחקו הראשון כקפטן, לעיני עשרות סלבס ביציע: מסי נתן שואו עם שני שערים יפים ובישול שעזרו לאינטר מיאמי להביס 0:4 את אטלנטה בגביע הליגה, וסיים ערב מחויך כשהוחלף בדקה ה-78. בארגנטינה חוגגים: כבר אחרי שני משחקים, הפרעוש "נראה מאושר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7/ספורט1

בארגנטינה כבר טוענים שהוא "נראה מאושר כפי שלא נראה במשך שנתיים שלמות בפריז": הסיפתח המרשים של ליאו מסי בארצות הברית נמשך הלילה (בין שלישי לרביעי) עם הצגה במשחקו השני במדי אינטר מיאמי. אחרי שכבש שער ניצחון בתוספת הזמן במשחקו הראשון במדי הקבוצה, הפרעוש פתח בהרכב לראשונה, כבש צמד ובישל שער נוסף בניצחון 0:4 של קבוצתו החדשה על אטלנטה במסגרת גביע הליגה.

זה היה עוד ערב סוחף ואמוציונלי עבור מסי, שהמחיש את הטירוף שנוצר סביבו בארצות הברית. ביציעים במיאמי התקבצו עשרות סלבריטאים, והייתה גם נוכחות מוגברת של בני משפחה של מסי, כולל אשתו אנטונלה, ילדיו ואמו סיליה. מסי, ששיחק לראשונה עם סרט הקפטן על הזרוע אחרי שקיבל את המינוי מעט במפתיע, לא חיכה זמן רב לפני שהחל לתת שואו לקהל. בדקה ה-8 מסירת עומק של סרג'יו בוסקטס שערך הוא הופעת בכורה בהרכב הקבוצה, סידרה לו מצב של אחד על אחד מול השוער. מסי בעט לקורה, אבל השתלט על הריבאונד והמשיך בנגיעה ברגל ימין לרשת.

ליאונל מסי, אינטר מיאמי. Hector Vivas, GettyImages
התחלה חלומית. מסי הלילה/GettyImages, Hector Vivas
ליאונל מסי, אינטר מיאמי. Hector Vivas, GettyImages
מרגיש בבית. מסי/GettyImages, Hector Vivas

בחלוף 14 דקות, מסי כבש את השני, הפעם אחרי מבצע קבוצתי נפלא שבסופו קיבל מסירה מדודה מרוברט טיילור והמשיך שוב בנגיעה ברגל ימין לרשת מקרוב. טיילור כבש בעצמו את השער השלישי של מיאמי בדקה ה-44, ובדקה ה-54 נהנה מבישול ראשון של מסי במדים החדשים, סיים מקרוב התקפה מתפרצת קטלנית וחגג צמד משלו.

בדקה ה-78 מסי הוחלף לקול תשואות האוהדים, ואחרי חיבוק עם שחקן אטלנטה טיאגו אלמדה, שותפו לזכייה של נבחרת ארגנטינה בגביע העולם. בדרכו לספסל, פרץ למגרש מעריץ מושבע שלו ונעצר על ידי מאבטחים בסיועו של מאמן הקבוצה טאטה מרטינו.

זה היה אקורד הסיום של עוד ערב חיובי מבחינתו של מסי, שנראה מחויך ומשוחרר לאורך כל המשחק. בסך הכל, אחרי 114 דקות בשני משחקים בקבוצתו החדשה, עומד מסי על מאזן של שני ניצחונות, שלושה שערים ובישול.

אוהד של אינטר מיאמי פורץ למגרש בניסיון להגיע אל ליאונל מסי. Megan Briggs, GettyImages
ארצות הברית בטירוף. אוהד מנסה להגיע למסי/GettyImages, Megan Briggs
ליאונל מסי, אינטר מיאמי. Megan Briggs, GettyImages
"החיוך לא יורד מהפנים". מסי/GettyImages, Megan Briggs

"מסי לא יכול להוריד את החיוך מהפנים. אחרי שנתיים קשות בפריז, נראה שהוא חוזר ליהנות מכדורגל", כבר קבעו בתקשורת הארגנטינאית, ונזכרו בלגלוג באמירות של ויין רוני רק לפני מספר שבועות, כשאמר ש"אני מעריך שמסי יופתע מכמה שיהיה לו קשה ב-MLS. זו ליגה הרבה יותר קשה ממה שאנשים נוטים לחשוב".

ובכן, בינתיים מסי משתלט על ה-MLS בסערה, ונותר רק לדמיין איך הטירוף סביבו יגבר בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully