וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-94, בכדור חופשי: שער ניצחון למסי בבכורה באינטר מיאמי

הפרעוש נכנס כמחליף בדקה ה-54 יחד עם בוסקטס לבכורה בארצות הברית, ועמוק בתוספת הזמן סובב בעיטה מושלמת לחיבורים שקבעה 1:2 על קרוס אסול המקסיקנית בגביע הליגות

תיקתקנו, 21.7/ספורט1

כוכבים רבים פקדו את ליגת ה-MLS לאורך השנים, אך רגע כמו שהתרחש הלילה (בין שישי לשבת) במיאמי, הכדורגל האמריקאי עדיין לא ראה ולא חווה. ליאונל מסי ערך את הבכורה המיוחלת באינטר מיאמי, ופתח את הפרק האמריקאי בחייו בצורה הכי מושלמת שהיה יכול לדמיין - עם שער ניצחון בכדור חופשי מדהים עמוק בתוספת הזמן.

אינטר מיאמי אירחה את קרוס אסול המקסיקנית למחזור הפתיחה של גביע הליגות - מפעל בו משתתפות קבוצות מה-MLS ומהליגה המקסיקנית השכנה. האלפים הרבים שפקדו את האצטדיון בפלורידה אולי התאכזבו כשגילו שמסי לא מתחיל את המשחק, אך בהמשך הם גילו שהיה שווה לחכות כל רגע.

צפו בביצוע המדהים של מסי

ליאונל מסי חוגג עם שחקני אינטר מיאמי. רויטרס
החלום האמריקאי. מסי חוגג עם חבריו החדשים/רויטרס

רוברט טיילור העלה את אינטר ל-0:1 בדקה ה-44, אך מבחינת האוהדים, המשחק התחיל באמת בדקה ה-54. באותה הדקה ערך טאטה מרטינו, שעבד עם מסי גם בברצלונה ונבחרת ארגנטינה, חילוף משולש. הוא העלה את מסי להופעת הבכורה יחד עם חברו הטוב סרחיו בוסקטס, כאשר לצידם עלה גם ג'וזף מרטינס - כוכב נבחרת ונצואלה ומהסקוררים המובילים ב-MLS בשנים האחרונות.

אוריאל אנטונה איזן עבור האורחת ממקסיקו בדקה ה-65, אך עמוק בתוספת הזמן הגיע הרגע הגדול של מסי. הפרעוש סחט כדור חופשי בתוספת הזמן, ובדקה ה-94 סובב כדור מושלם ואופייני לחיבורים שקבע 1:2 דרמטי לוורודים. האצטדיון נכנס לטירוף, וכך גם מסי, שחגג את השער בהתלהבות רבה כאילו היה מדובר במשחק על תואר. החלום האמריקאי, כבר אמרנו?

המשחק הבא של מסי יהיה בלילה שבין שלישי לרביעי, אז מיאמי תארח באותו המפעל את יריבתה מה-MLS אטלנטה יונייטד, האקסית של טאטה מרטינו. לאחר מכן מסי יערוך את הופעת הבכורה בליגה עצמה במשחק ביתי מול שארלוט, והוא ינסה בזמן שנותר לעונה להעלות את אינטר מיאמי בטבלה משום שבינתיים היא נועלת את טבלת המזרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully