וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.7: צ'לסי פועלת לצירוף אמבפה וקרובה להחתמת בלם

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 21:30

הבלוז יציעו לפ.ס.ז' כסף ושחקנים עבור הכוכב, וישלמו למונאקו 45 מיליון יורו על דיסאסי. דה חאה ממתין להצעות, סן מקסימן חתם באל אהלי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.7/ספורט1

העברות

* פריז סן ז'רמן הודיעה על צירופו של השוער ארנאו טנאס. טנאס בן ה-22, שוער נבחרת ספרד עד גיל 21 שהפסידה בגמר אליפות אירופה לאנגליה בתחילת החודש, עבר ללא תמורה מברצלונה שבשורותיה סיים חוזה ובמדיה מעולם לא שיחק בקבוצה הבוגרת. הוא מתוכנן להיות השוער המחליף של הקבוצה.

* קארל דארלו הצטרף תמורת 400 אלף ליש"ט ללידס. שוערה בן ה-32 של ניוקאסל חתם במדי הקבוצה מהצ'מפיונשיפ עד 2026.

* ניוקאסל הודיעה כי אלן סן מקסימן עבר לאל אהלי מהליגה הסעודית, כשלפי הדיווחים דמי ההעברה עומדים על כ-20 מיליון פאונד. הצרפתי ישלים חולייה התקפית מסקרנת וישתף פעולה עם ריאד מחרז ורוברטו פירמינו.

* ניקו גונזאלס השלים את המעבר מברצלונה לפורטו. הקשר הצעיר הצטרף לקבוצה הפורטוגלית תמורת 8.4 מיליון יורו.

* לקראת הנחיתה באיסטנבול והחתימה בבשיקטאש, אנטה רביץ' שיעבור ממילאן הצטלם על המטוס הפרטי של הקבצה הטורקית. הרוסונרי יקבלו תמורתו 2 מיליון יורו.

שמועות

* האם סאגת קיליאן אמבפה תקבל תפנית בעלילה? לפי ה"מירור" הבריטי, ליברפול פתחה בשיחות עם פריז סן ז'רמן במטרה לנסות לשאול את החלוץ הצרפתי לעונה הקרובה, זאת על מנת כדי שהיא תוכל לסגור את העסקה מול ריאל מדריד לקיץ הבא בכסף רב - לידיעה המלאה.

* ולא רק ליברפול בעקבות קיליאן אמבפה, אלא גם צ'לסי. לפיי העיתונאי דאנקן קאסטלס מ"דיילי רקורד", צ'לסי מתכוונת לפתוח במו"מ עם פריז סן ז'רמן שבמסגרתו תציע סכום כסף ושחקנים בניסיון לצרף את החלוץ בן ה-24. במקביל פריז סן ז'רמן מצפה להצעה "מעליבה" מריאל מדריד, ואמבפה עצמו העביר מסר מסתורי. לידיעה המלאה

* האם עוסמאן דמבלה בדרך לפריז סן ז'רמן? בברצלונה מעריכים שהסיפור עוד לא גמור. לידיעה המלאה

* צ'לסי קרובה גם להחתמת בלם חדש, כאשר לפי ה"את'לטיק" היא תשלם למונאקו 45 מיליון יורו תמורת אקסל דיסאסי.

* דויד דה חאה סיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד והפך לשחקן חופשי, אבל קבוצה חדשה הוא עוד לא מצא. הספרדי בן ה-32 מחזיק בשתי הצעות מערב הסעודית, אך בשלב זה עדיין מקווה להצטרף לקבוצה בכירה באירופה.

* לא רק בפרמיירליג מחוזר אלכסיס סאנצ'ס: שחקן נבחרת צ'ילה שיחגוג 35 בדצמבר, מבוקש גם על ידי סימונה אינזאגי שרוצה להחזירו לקדנציה נוספת באינטר.

* מילאן תשלים בימים הקרובים את רכישתו של יונוס מוסא, קשר נבחרת ולנסיה וארצות הברית. הרוסונרי ישלמו עבורו 20 מיליון יורו והוא אמור לחתום לחמש שנים.

* בצל השמועות על הצטרפות לאינטר מיאמי של ליאונל מסי, לואיס סוארס הודיע כי הוא עוזב את גרמיו. האורוגוואי יתיר את חוזהו מול המועדון הברזילאי, אך נכון לעכשיו לא אישר כי יצטרף לקבוצתו של הפרעוש.

* בצרפת מדווחים כי פריז סן ז'רמן שמה לעצמה כמטרה להחתים את פדרי בקיץ הקרוב או הבא. האלופה הצרפתית מוכנה לשלם עבור הקשר המוכשר 110 מיליון יורו, אך סעיף השחרור שלו הוא מיליארד יורו.

* לפי "האתלטיק" מוחמד סאליסו סיכם את תנאיו במונאקו ויצטרף אליה מסאות'המפטון אחרי שיעבור בשבוע הקרוב בדיקות רפואיות במועדון מהנסיכות.

* מאט טרנר, שוערה המחליף של ארסנל, עשוי לעבור לנוטינגהאם פורסט שלא מצליחה להגיע לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד על רכישת דין הנדרסון. במקרה כזה לא מן הנמנע שארסנל תנסה לצרף את דויד ראיה, שמסרב להאריך חוזה בברנטפורד ובמשך תקופה ארוכה מנסה למצוא קבוצה שתסכים לשלם עליו את תג המחיר בגובה 40 מיליון ליש"ט.

* ב"אס" הספרדי טוענים כי אדן הזאר עשוי לפרוש מכדורגל בקיץ הקרוב. שחקן הכנף שנפרד מריאל מדריד לא הצליח להציג יכולת טובה מאז שהצטרף לקבוצה מצ'לסי ב-2019 ועשוי לתלות את הנעליים.

* שטוטגט עשויה להפעיל את סעיף השחרור של חלוץ ברייטון דניז אונדב. הגרמנים נערכים לאפשרות שסרהו גיראסי יעזוב ומוכנים לשלם עבור החלוץ כ-20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully