וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' מצפה להצעה "מעליבה" מריאל, אמבפה העביר מסר מסתורי?

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 20:52

הצרפתים מאמינים שברגע האחרון הבלאנקוס יגישו הצעה נמוכה לרכישה. הכוכב העלה תמונה של קלפים עם מספר המסמל התחלה חדשה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.7/ספורט1

המשבר בין קיליאן אמבפה לפריז סן ז'רמן נמשך ולא מן הנמנע שאף מחריף. בעוד אלופת צרפת ממשיכה במסע המשחקים שלה במזרח הרחוק ומתכוננת למפגש עם אינטר ביום שלישי בטוקיו, החלוץ שנופה מהסגל ונשאר בצרפת בשל סירובו להאריך חוזה ורצונו לעבור לריאל מדריד בתום העונה בחינם, העביר מסר באמצעות הרשתות החברתיות.

אמבפה הוזכר ביממה האחרונה כמי שעשוי להצטרף לליברפול ולאחר מכן גם צ'לסי הוזכרה כמי שצפויה לפריז סן ז'רמן כסף ושחקנים עבור הסיכוי להחתימו, אבל הוא על פי הפרסומים שמגיעים מסביבתו מעוניין אך ורק במעבר לריאל מדריד - שספק אם תגיש הצעה לרכישתו בקיץ הנוכחי בשל תג המחיר שמוערך בלמעלה מ-200 מיליון יורו, על אף התבוסה שספגה הלילה 3:0 מברצלונה וגרמה למספר עיתונאים לכתוב שמדובר ב"סימן מושלם" לכך שיש צורך ברכישת חלוץ.

מסר מסתורי מצד קיליאן אמבפה?. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של קיליאן אמבפה. מנסה לרמוז?/צילום מסך, אינסטגרם

למרות האמור לעיל, אמבפה העלה לפני שעה קלה פוסט באינסטגרם שרבים מהגולשים טענו שמדובר במסר שמעביר החלוץ. אמבפה בן ה-24, שכאמור נכנס לשנתו האחרונה בחוזה ואם לא יימכר יוכל כבר בחודש ינואר 2024 לחתום בקבוצה חדשה לעונת 2024/5 ואילך, פרסם פוסט שבו באמצעות שלושה קלפים יצר את המספר 999 שלו - מספר שמסמל את סוף הדרך ותחילתו של משהו חדש.

הקבוצה שאליה מכוון אמבפה להגיע היא כמובן ריאל מדריד, כאשר בפריז מאמינים שהוא כבר סיכם עם הבלאנקוס לקראת הקיץ הבא. ב"RMC" דווח כי בפריז מצפים לקבל ברגע האחרון הצעה "מאוד נמוכה ומעליבה" מהבלאנקוס לרכישת השחקן כבר הקיץ. מבחינת ריאל מדריד זו עשויה להיות הטקטיקה להציג תמונה לפיה היא ניסתה להחתים את השחקן בזמן שהפריזאים סירבו למכור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully