וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלאסיקו שיעיר את ריאל? "סימן מושלם לפלורנטינו לגבי אמבפה"

בספרד טוענים שהתבוסה בקלאסיקו "הוכיחה שזו קבוצה ענקית שחסר לה סקורר", ושהבלאנקוס ינסו לפתור את הסאגה עד תחילת הליגה. ויניסיוס יאבד את הבכורה כבועט פנדלים?

תקציר הניצחון 0:3 של ברצלונה על ריאל מדריד במשחק הכנה/ספורט1

אפילו שזה היה רק משחק הכנה במסגרת מסע קדם העונה בארצות הברית, קלאסיקו הידידות הלילה (בין שבת לראשון) היווה קריאת השכמה לכל דבר מבחינתה של ריאל מדריד. אמנם הבלאנקוס הגיעו למצבים המסוכנים יותר ונעצרו לא פחות מחמש (!) פעמים בקורות, בנוסף לפנדל שהוחמץ על ידי ויניסיוס, אבל בשורה התחתונה - הובסו 3:0 בידי ברצלונה.

עם כל הכבוד לחלוץ הרכש חוסלו, מראש היה ברור לכל שהוא לא ייכנס לנעליו של קארים בנזמה שעזב. ואחרי שני משחקים בהם ויניסיוס ורודריגו - במקור שחקני כנף - פתחו כצמד חלוצים ולא הצליחו למצוא את הרשת, גוברת התחושה שריאל משוועת למומחה כיבושים אמיתי. אז אולי הגיוני להמתין עוד שנה לקיליאן אמבפה כדי לצרפו בחינם, אבל יש מי שטוען אחרת.

"המשחק הזה היה סימן מושלם לפלורנטינו פרס לגבי אמבפה, והוכחה שמדריד היא קבוצה ענקית שמאוד חסר לה סקורר בחלק הקדמי", צייץ העיתונאי חאבייר רודריגס מ-Relevo הספרדי. "גם במשחק ידידות אסור להפסיד 3:0".

במקביל, רודריגו פאס מ-ESPN דיווח שריאל אכן מחפשת את הדרך להחתים את אמבפה כבר הקיץ. "אם יושג סיכום עם פריז סן ז'רמן, החוזה יהיה עד 2029. הרצון הוא לסגור את הנושא, לחיוב או לשלילה, לפני תחילת הליגה", טען פאס והוסיף כי השבוע הראשון של אוגוסט יהיה קריטי לפתרון הסאגה.

קיליאן אמבפה, חלוץ נבחרת צרפת. רויטרס
בין אם יגיע ובין אם לאו, במדריד רוצים לסיים את הסאגה. אמבפה/רויטרס
ויניסיוס ג'וניור, ריאל מדריד. Omar Vega, GettyImages
הפנדל הראשון הלך למשקוף. ויניסיוס/GettyImages, Omar Vega

בינתיים, בתקשורת הספרדית כבר מדגישים את ה"כישלון" שנחל ויניסיוס בניסיון הראשון שלו מהנקודה הלבנה. הברזילאי הפך לבועט הפנדלים של הבלאנקוס, אחריות שנשאו לפניו קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו, וזאת למרות שלפני כן ביצע רק שתי בעיטות עונשין מ-11 מטרים בכל הקריירה. פנדל הבכורה הרעיד את המשקוף, וכשכוכב כמו לוקה מודריץ' מופיע כאלטרנטיבה, במדריד כבר מעלים סימן שאלה: "נראה אם ויניסיוס ימשיך לבעוט ואם יהיה לו ביטחון אחרי ההחטאה".

המאמן קרלו אנצ'לוטי התייחס לנושא: "אנחנו בודקים. היום היינו חסרים את מודריץ', שבועט בדרך כלל. זה יכול להיות ויניסיוס, רודריגו, אנחנו בודקים. הוא בועט פנדלים טוב", אמר על מי שירש את החולצה מספר 7.

האיטלקי דיבר גם על חמש הבעיטות לקורות: "חמש במשחק אחד זה די מוזר, לא חושב שזה קרה לי בעבר. זה היה נראה כאילו יש קיר בשער של בארסה. אנחנו צריכים להמשיך בקו הזה, יצרנו מצבים ללא חלוץ מרכזי, כך שהכוונה היא להמשיך בשיטה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully