וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה קטלאנית בדאלאס, כולל גיבור מפתיע: 0:3 לברצלונה על ריאל

משחק ה"ידידות" בארצות הברית הפך לקרב אינטנסיבי על היוקרה של הספרד, והסתיים בניצחון מוחץ: דמבלה כבש (15) מה שעשוי להיות שער פרידה מהמועדון, ופרמין לופס הצעיר האנונימי חגג שער נפלא (85) ובישל לפראן טורס (91). ויניסיוס החמיץ פנדל

תקציר הניצחון 0:3 של ברצלונה על ריאל מדריד במשחק הכנה/ספורט1

כשברצלונה וריאל מדריד נפגשות, מדובר בהכל חוץ ממשחק "ידידות". גם הלילה (בין שבת לראשון) במפגש הראווה בין שתי הקבוצות הגדולות של ספרד בדאלאס, קיבלנו קלאסיקו ראוי עם הרבה מתח, אינטנסיביות ועצבים - ועם מה שהסתיים כנוקאאוט של ברצלונה, עם ניצחון 0:3.

שתי הקבוצות פתחו בהרכבים חזקים יחסית והמשחק החל בצורה מאוזנת, אבל ברצלונה הייתה יעילה יותר לאורך כל המשחק. השער הראשון הובקע בדקה ה-15 במהלך קבוצתי יפה של בארסה, לאחר שפדרי סידר לעוסמאן דמבלה את מה שעשוי להיות שער הפרידה שלו מהמועדון בדקה ה-15. שחקן הכנף הצרפתי מוזכר כזכור כמועמד ודאי לעבור לפריז סן ז'רמן, אבל לפחות הלילה נראה מחויב ואנרגטי, וגם מצא את הרשת.

שחקני ברצלונה, ריאל מדריד מתקוטטים. Omar Vega, GettyImages
הכי רחוק ממשחק ידידות. שחקני ברצלונה וריאל מתקוטטים/GettyImages, Omar Vega
שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם מאוכזב. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
התוצאה לא בהכרח משקפת. שחקני ריאל מתוסכלים בסיום/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

ריאל קיבלה הזדמנות בזק לחזור למשחק כאשר קיבלה פנדל בדקה ה-20, אבל ויניסיוס לקח על עצמו את הבעיטה, והכדור נעצר בקורה. ג'וד בלינגהאם הציג יכולת טובה בדקות הבאות והבלאנקוס הגיעו למצבי הבקעה נוספים שלא נוצלו.

המחצית השנייה הייתה קצת יותר רגועה וקצת פחות קצבית, אחרי שורה של חילופים בשתי הקבוצות. בדקה ה-66 עלה לכר הדשא הגיבור המפתיע של המשחק, פרמין לופס האנונימי. הקשר בן ה-20, בוגר לה מאסיה ששיחק בעונה שעברה בהשאלה בליגה השלישית בספרד, החליף את פדרי והצטיין. הוא כבש שער נפלא בדקה ה-85 בבעיטה מ-20 מטר, ובתוספת הזמן בישל לפראן טורס את השלישי, כשהחלוץ כובש מקרוב.

תהיו בטוחים שהקלאסיקו הבא בסוף אוקטובר בליגה הספרדית, יהיה לא פחות חם.

שחקני ברצלונה חוגגים עם פרמין לופס. Omar Vega, GettyImages
הגיבור המפתיע. שחקני ברצלונה חוגגים עם פרמין לופס/GettyImages, Omar Vega
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
הבלאנקוס כבר חושבים על נקמה. אנצ'לוטי/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

הרכבים

ברצלונה: מארק אנדרה טר סטגן, רונאלד אראוחו (עאבדסמאד אזאלזולי, 77), ז'ול קונדה, אנדראס כריסטנסן (אריק גרסיה, 27), אלכס באלדה (סרג'יניו דסט, 76), פרנקי דה יונג (מרקוס אלונסו, 77), אוריול רומאו (פראן טורס, 76), אילקאי גונדואן (סרג'י רוברטו, 42), פדרי (פרמין לופס, 66), עוסמאן דמבלה (ראפיניה, 66), רוברט לבנדובסקי (אנסו פאטי, 76).

ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דייויד אלאבה, פרלאן מנדי (פראן גרסיה, 45), אורליאן טשואמני, אדוארדו קמאבינגה (לוקה מודריץ', 58), פדריקו ואלוורדה (טוני קרוס, 58), ג'וד בלינגהאם (חוסלו, 72), ויניסיוס, רודריגו (בראהים דיאס, 83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully