וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לליגה האירופית? ליברפול פנתה לפ.ס.ז' במטרה לשאול את אמבפה

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 0:32

לפי ה"מירור", קבוצתו של יורגן קלופ עשויה לצרף את הסופרסטאר הצרפתי בעסקת השאלה עם הבטחה להצטרף לריאל מדריד בקיץ הבא

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7/ספורט1

סאגת קיליאן אמבפה ממשיכה בימים האחרונים עם דיווחים רבים על הרצון של הצרפתי לעבור לריאל מדריד ועם סירובו להצטרף לאל הילאל תמורת עסקה בשווי מיליארד יורו. הלילה (שבת) ה"מירור" האנגלי דיווח על עסקה מעניינת במיוחד שנרקמת בין ליברפול לפריז סן ז'רמן.

האדומים מוכנים להציע לאמבפה חוזה לעונה אחת בהשאלה, בדומה להצעה של הקבוצה הסעודית, אך לא לרכישה, כשבתום העונה, החלוץ יעבור לריאל מדריד. הקבוצה של יורגן קלופ קושרה בעבר מספר פעמים לאמבפה, שגם שיבח את המאמן הגרמני והעבודה שלו בקבוצה, אך נראה כי הפעם יחסי החיבה הבשילו לכדי הצעה ממשית של קבוצת הפרמיירליג אשר תשחק בעונה הקרובה דווקא בליגה האירופית, מפעל שעשוי פחות להלהיב את הסופרסטאר הצרפתי.

רק בשנה שעברה, סיפר אמבפה כי הוא שוחח עם ליברפול לגבי אפשרות של הצעה להצטרף אליהם: "שוחחנו מעט, אבל לא יותר מדי. דיברתי עם נציגי המועדון בעיקר כי זאת הקבוצה האהובה על אמא שלי. זה מועדון נהדר שכבר פגשתי בעבר".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
ישיג במפתיע את הצרפתי המבוקש לעונה הקרובה? קלופ/GettyImages

דיווחים נוספים מאירופה טוענים כי עסקה כזו עשויה לסלול את דרכו של הצרפתי לבלאנקוס בקיץ הבא, כשעם השאלתו לאנגליה בקיץ הקרוב, הקבוצה מבירת צרפת תתחייב לאמבפה על סיכום מול ריאל מדריד כשסכום ההעברה צפוי לנוע בין 225 ל-250 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully