וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: "עוסמאן דמבלה בדרך לפריז סן ז'רמן". ברצלונה: "השחקן יכריע"

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 21:25

בפריז מעריכים שהשחקן קרוב למעבר לצרפת תמורת 50 מיליון יורו, בברצלונה טוענים: הנשיא לאפורטה עצבני, פגישה עם צ'אבי תוכל להציל את המצב

תקציר הניצחון 0:3 של ברצלונה על ריאל מדריד במשחק הכנה/ספורט1

בתקשורת הצרפתית ממשיכים לדווח: עוסמאן דמבלה קרוב מתמיד למעבר לפריז סן ז'רמן. אחרי הדיווח על כך שסעיף השחרור של השחקן שעומד על 50 מיליון יורו "בלבד" יפוג ביום שני בערב, דמבלה עדיין בדרך לפ.ס.ז' והשעות הקרובות יהיו מכריעות ו"כל פריז מגויסת למהלך".

כזכור, בסוף השבוע פורסם שלחלוץ בארסה יש סעיף שחרור שעומד כרגע על 50 מיליון יורו, אבל זה יפוג ביום שני בערב, ב-31 ביולי, ולאחר מכן המחיר יוכפל. אם פ.ס.ז' רוצה את המעבר במחיר הזה, היא תצטרך לפעול מהר. "אם לא יהיה שינוי ברגע האחרון, דמבלה יהיה פריזאי", נכתב הערב (ראשון) ב"RMC".

עוסמאן דמבלה, שחקן ברצלונה. Sam Hodde, GettyImages
המעבר מתקרב? דמבלה/GettyImages, Sam Hodde

עם זאת, בהחלט ייתכן שינוי של הרגע האחרון, כי דמבלה הוא זה שיצטרך להכריע לגבי עתידו. בשבועות האחרונים הצרפתי ערך שיחות עם ברצלונה ומשא ומתן על חוזה חדש, וכעת בברצלונה טוענים שהוא יערוך פגישה אישית עם צ'אבי היום, וש"בקבוצה מאמינים שהוא יישאר". על פי העיתונאי הספרדי ג'רארד רומרו, "הנשיא לאפורטה חם בגלל הנוכחות של הסוכן של דמבלה במסע לארה"ב".

השחקן הצרפתי בן ה-26 שיחק בקלאסיקו הלילה במדי ברצלונה מול ריאל מדריד, במשחק הכנה בדאלאס. הוא גם כבש שער עבור הקטלאנים, במשחק טוב מבחינתו. לאחר המשחק צ'אבי היה זהיר כאשר נשאל לגבי עתידו של דמבלה. "הוא אמר לנו שהוא שמח פה", אמר המאמ, לפני שציין: "אנחנו לא יכולים לשלוט בשוק. יש סעיפים וזו החלטה של השחקן. אני רואה אותו שמח וזה תלוי בו להחליט. מה שאני רואה זה שהוא מתאים לנו כאן. הוא אמר לנו שהוא שמח. הוא שחקן מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully