וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברס נגד ההחלטה של דמיאן לילארד: "החרא הזה רע לליגה"

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 11:53

דמיאן לילארד מתעקש לעבור למיאמי ומסרב לקבוצות אחרות, אוסטין ריברס יוצא נגד המהלך: "הארדן וסימונס התחילו עם זה, הוא מרשה לעצמו רק כי הוא כוכב?"

פרומו ל"סערה בממלכה": לירן שכנר מראיין את ערן זהבי/ספורט1

דמיאן לילארד ממשיך בניסיונות שלו לכפות על פורטלנד להעביר אותו למיאמי בכל מחיר, והדבר לא מתקבל בהערכה גדולה על ידי כל חבריו לליגה. לילארד, כידוע, ביקש מפורטלנד לעזוב, והבהיר להנהלת הבלייזרס שהוא רוצה לעבור אך ורק למיאמי. סוכניו אף הבהירו לקבוצות האחרות בליגה שהוא לא מעוניין לעבור לשום מועדון אחר, ואיים ש"הן יקבלו שחקן לא שמח".

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

כעת אוסטין ריברס טוען שזה מהלך לא לגיטימי, וש"זה רע לליגה". לדברי ריברס, "זה לא משנה כמה אתה טוב, ה-NBA זו זכות. אם אתה שחקן חופשי, אתה יכול לבחור לאן אתה עובר. זה הביזנס. אבל אם אתה לא, ואתה תחת חוזה ... זה גם חלק מהביזנס. ואם מעבירים אותך בטרייד לאנשהו, אתה חייב לשחק".

ריברס אומר שהאשמה היא בתקדימים שנעשו: "הכל התחיל עם ג'יימס (הארדן) ובן (סימונס) שעשו את החרא הזה. זה רע לליגה. זאת דינמיקה מפחידה, כשכוכב מתחיל להתנהג ככה. אני לא מעריץ גדול של המהלך הזה, חייב להודות. ואני מעריץ גדול של דמיאן. אני לא אוהב ששחקנים מתנהגים ככה רק כי הם כוכבים. מה אמורים שאר השחקנים לעשות? רק בגלל שאתה טוב, אתה מרשה לעצמך לא להופיע?".

לילאר חתם בעונה שעברה הארכה חוזה מקסימלית לשנתיים, והוא חתום בפורטלנד עד סוף עונת 2024/25. כעת, על רקע הקשיים במשא ומתן, לא ברור עוד היכן ישחק בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully