וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיאן לילארד "קרוב מאוד" למיאמי, פול פירס: "זה יגמור אותם"

בזמן שבארה"ב מדווחים שאלופת המזרח קרובה לסיכום עם פורטלנד, שחקן העבר מזהיר וטוען: "הם לא יעברו אפילו סיבוב בפלייאוף"

אוהדי מיאמי היט חוגגים אחרי שניצחו את בוסטון במשחק 7 והוכתרו כאלופי המזרח/טוויטר

בארה"ב מדווחים שהמעבר של דמיאן לילארד למיאמי "קרוב מאוד". חובבי ה-NBA מצפים לעסקה הגדולה של הקיץ, שתעביר את הכוכב של פורטלנד לשורות אלופת המזרח ותבנה במיאמי קבוצה מסקרנת, ואומנם העסקה עדיין לא הושלמה, אבל על פי הדיווחים של עיתונאי בכיר בפורטלנד - מיאמי "קרובה מאוד" להשלמת הטרייד, כשהמגעים בין הקבוצות נמשכים.

על פי הדיווח, המחלוקת המשמעותית במשא ומתן נוגעת לנכסי הדראפט שמיאמי תעביר לפורטלנד בתמורה לגארד המצוין. פורטלנד רוצה לקבל ארבע בחירות של סיבוב ראשון בדראפט, בעוד מיאמי תסכים להעביר לבלייזרס שלוש בחירות ואת טיילר הירו.

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס, דמיאן לילארד, במשחק בו קלע 71 נקודות. Alika Jenner, GettyImages
יפריע להרמוניה במיאמי? לילארד/GettyImages, Alika Jenner

בכל אופן, גם מיאמי וגם לילארד רוצים שהעסקה תושלם מהר ככל האפשר, ובפורטלנד יודעים שהשחקן "יזעם" אם הקבוצה לא תצליח לשחרר אותו, אחרי שביקש לעזוב כבר לפני שבועיים. נטען כי לילארד דחה בתוקף הצעות לטרייד משתי קבוצות אחרות.

בינתיים שחקן העבר פול פירס סבור שהעסקה לא טובה למיאמי, ולא תשפר אותה. "אם אתה שם את לילארד עם באטלר ואדבאיו ביחד, והם אפילו לא עוברים את הסיבוב הראשון בפלייאוף", אמר פירס, "חייבים להבין מה הביא אותם להצלחה. הרבה מזה קשור לעומק שהיה להם, עם שחקנים שתורמים הרבה מעבר למצופה.

"היה את קיילב מרטין, שתרם 20 למשחק מול בוסטון , אולי לא נראה דבר כזה יותר. ודאנקן רובינסון... אם הם מביאים את לילארד, הם גמורים! אתה גומר את הקבוצה הזאת". יש לציין כי על אף התחזית הקודרת של פירס, גם אם מיאמי מאבדת את הירו או רובינסון, היא עדיין אמורה לקבל שחקן בכיר בן 32, 7 פעמים אולסטאר, שבעונה שעברה רשם ממוצעים של 32 נקודות ו-7 אסיסטים למשחק. כך או כך, מיאמי "ממוקדת" בטרייד הזה, שבתקווה יושלם בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully