וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של לילארד הזהיר קבוצות שאינן מיאמי: "תקבלו שחקן לא שמח"

רכז פורטלנד מעוניין להגיע אך ורק להיט, הבלייזרס לא מתחייבים להיענות לדרישתו והסוכן הרתיע קבוצות אחרות מפני טרייד

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

יממה אחרי ששוק השחקנים החופשיים ב-NBA יצא לדרכו, דמיאן לילארד הנחית פצצה בסוף השבוע והודיע לפורטלנד כי הוא מעוניין לעזוב בטרייד אחרי 11 שנים במועדון. הרכז עצמו מעוניין לעבור רק למיאמי, אך המועדון מבחינתו "מחויב לעתיד ולא לעבר" - ומתכוון להעביר את לילארד עבור ההצעה הטובה ביותר, גם אם היא לא מתיישרת עם הרצונות של אגדת הבלייזרס.

בבעלות המועדון מתכוונים לכבד את בקשתו של לילארד ולא להשאירו בכוח, אך הטוויסט החדש בעלילה בא מהצד של השחקן. לפי דיווח ב-ESPN סוכנו של השחקן, ארון גודווין, התקשר לקבוצות שאינן מיאמי והזהיר אותן מטרייד על הלקוח שלו. בדיווח סופר כי גודווין אמר לקבוצות שאם הן ינחיתו את לילארד בטרייד, הן יקבלו שחקן לא שמח. ככל הנראה מדובר בטקטיקה מתוכננת כדי לדכא הצעות מקבוצות אחרות ולפנות דרך להצעה מהיעד המועדף על השחקן.

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. Jonathan Bachman, GettyImages
יקבל את מבוקשו? לילארד/GettyImages, Jonathan Bachman

הנכס הבולט שמיאמי יכולה להעביר בעסקה אפשרית הוא טיילר הירו, אך הבלייזרס אינם מעוניינים בגארד הצעיר שחתום לארבע השנים הקרובות תמורת 120 מיליון דולר. ההיט יכולים להעביר לכל היותר שתי בחירות סיבוב ראשון (2028 ו-2030) וחמש החלפות של בחירות דראפט, כאשר המשמעות היא שהבלייזרס יוכלו להחליף מקומות עם מיאמי אם הבחירה של ההיט באותה שנה תהיה גבוהה יותר.

מעבר לשחקנים כמו קייל לאורי ודאנקן רובינסון שעשויים לעזוב כדי להשוות בין המשכורות, ההיט יכולים לשלוח את השחקנים שהיא בחרה בסיבוב הראשון השנה ואשתקד - חיימה חאקז וניקולה יוביץ'. עם זאת, כדי להעביר את הרוקי הטרי חאקז באופן רשמי היא תצטרך להמתין עד סוף החודש.

פתרון אפשרי עבור ההיט כדי להשלים את העסקה הוא צירוף של קבוצה אחת או יותר לעסקה, ובכך להוציא לפועל טרייד משולש או מרובע שינחית את לילארד בפלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully