וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס הבהיר: ליאל עבדה רוצה להישאר בסלטיק

על רקע הדיווחים לגבי התעניינות מפנרבחצ'ה, המאמן סגר את הסיפור: "הייתה לנו שיחה נחמדה, הוא מבין שבקבוצה גדולה יש תחרות"

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

האפשרות שליאל עבדה יעזוב את סלטיק נידונה רבות מאז העונה שעברה, אבל נראה שהסאגה הגיעה לסיומה באופן סופי: המאמן החדש-ישן, ברנדן רוג'רס, שוחח עם שחקן הכנף הישראלי ולאחר מכן הבהיר - הוא רוצה להישאר.

"הייתה לנו שיחה נחמדה ופתוחה כשהגעתי. רציתי לדעת מה השאיפות שלו ומה הוא רוצה להשיג. הוא מאוד להוט ורוצה להשתפר כאן, אבל הוא גם מבין שצריכה להיות תחרות על העמדה כשאתה בקבוצה גדולה. זה מדרבן אותך", אמר רוג'רס. "אתה לא כובש כל כך הרבה שערים אם אין לך רצון גדול, ואני אוהב את זה. יש דברים אחרים שבהם אנחנו יכולים לעזור לו להרים את הרמה".

ליאל עבדה, סלטיק. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
ממשיך בירוק-לבן. ליאל עבדה/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

עוד בנושא ליגיונרים

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

כזכור, בשבוע שעבר הוזכר עבדה כמועמד לפנרבחצ'ה, כאשר בחודשים האחרונים דווח לא אחת שסאות'המפטון רצתה לצרפו וגם שמותיהן של אייאקס, פיינורד וקלאב ברוז' עלו במקרים מסוימים. הישראלי רשם 13 שערים ותשעה בישולים ב-47 הופעות בעונה שעברה, ש-27 מהן היו כמחליף. סביר להניח שלהגעתו של רוג'רס במקום אנג' פוסטקוגלו שעזב לטוטנהאם השפיעה על החלטתו של עבדה, לאור הדיווחים במהלך העונה הקודמת על כך שהוא לא הסתדר עם המאמן האוסטרלי.

רוג'רס, שהדריך את ניר ביטון בקדנציה הקודמת שלו בסלטיק, גם הודה שעקב אחרי עבדה בעונה שעברה: "אני אוהב את היכולות שלו. כמות השערים שלו מדהימה יחסית לקיצוני, וזה מה שאני רוצה - שחקן שיכול ליצור ולהבקיע. הוא יכול להשתפר בלחץ ולהיות יותר אגרסיבי. אני אותו כבן אדם, הוא רוצה להשתפר, הוא רק בן 21 ויש לו הרבה לאן להתקדם. הוא בחור שקט, עם מנטליות דומה לזו של ניר ביטון שהוא בחור נהדר. ליאל אוהב לתקשר, כך שדיברנו מספר פעמים. הוא יודע מה הוא צריך לשפר ויעשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully