וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוג'רס ינסה לשכנע את עבדה להאריך חוזה, אחרת הוא עשוי להימכר"

המנג'ר החדש של סלטיק צפוי לשוחח עם מספר שחקנים על עתידם, ביניהם הישראלי בן ה-21 שדווח כי מסרב לחתום ולא מן הנמנע שיעזוב הקיץ

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

במשך תקופה ארוכה מנהלים ליאל עבדה וראשי סלטיק שיחות להארכת חוזהו, שבשלב זה לא הבשילו לכדי חתימה. היו אף טענות על כך שהישראלי מיעט לשחק בחצי העונה האחרונה, כשלא היה פצוע כמובן, בשל סירובו לחתום על חוזה חדש.

היום (שני) פורסם בסקוטלנד שאחת ממשימותיו של המנג'ר החדש ברנדן רוג'רס תהיה לשכנע גם את הישראלי להישאר להאריך את ההתקשרות מעבר ל-2026, מתוך הנחה שאחרת הוא עשוי להימכר הקיץ.

שחקן סלטיק ליאל עבדה. Ian MacNicol, GettyImages
בדרך ליעד חדש? עבדה/GettyImages, Ian MacNicol

רוג'רס שב לקדנציה נוספת בסלטיק במקומו של אנג' פוסטקוגלו שעזב הקיץ לטוטנהאם, ועל פי הדיווחים הוא צפוי לשוחח עם עבדה ומספר שחקנים נוספים בניסיון להבין היכן הדברים עומדים בכל הנוגע לעתידם במועדון. היום פורסם כי עבדה סירב להצעה האחרונה להאריך את חוזהו ובסקוטלנד מטילים ספק לגבי האפשרות שיישאר לעונה נוספת. שחקן הכנף הישראלי הוזכר כמועמד לקריסטל פאלאס וגם לסאות'המפטון שמאז נשרה לצ'מפיונשיפ באנגליה.

בסקוטלנד מופתעים מסירובו של עבדה להאריך חוזה לאור העובדה שרק לפני מספר שבועות הצהיר: "טוב לי מאוד בסלטיק, אני לא בלחץ לעזוב. יש זמן". עם זאת, גם עבדה וגם סלטיק מבינים שבשל העובדה שנותרו לו עוד שלוש שנים בחוזה ושהוא בן 21 בלבד, מכירה תהיה אפשרית במחיר כמעט מקסימלי גם בקיץ הבא.

בשנתיים שלו בסלטיק, ב-101 הופעות בסך הכל, הבקיע עבדה 28 שערים ובישל 20 נוספים. הוא זכה בשתי אליפויות, בגביע ובשני גביעי ליגה ולפי התקשורת הסקוטית הוא אחד השחקנים שעשויים להימכר הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully