וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן וולפסברגר הודה: "לא בונה על תאי בריבו, מתנהל מו"מ"

שמיד אישר שהחלוץ צפוי לעזוב, אך הבהיר: "אנחנו לא מרוצים מההצעה כרגע". נשיא המועדון לא הכחיש שמדובר בקבוצה מה-MLS האמריקאית שנמצאת בעקבות הישראלי

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

תאי בריבו נעדר מניצחון וולפסברגר בגביע האוסטרי בסוף השבוע והסיבה היא שהוא צפוי בקרוב להימכר. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, הישראלי מכוון לעבור ל-MLS האמריקאית אחרי שנתיים מצוינות בוולפסברגר וכעת גם האוסטרים מאשרים שהחלוץ בן ה-25 בדרכו לאמריקה.

"יש מו"מ, אבל אנחנו לא מרוצים מההצעה בינתיים", אישר המאמן מנפרד שמיד שלא נקב בשם הקבוצה מה-MLS, "אני לא בונה יותר על תאי בריבו". גם נשיא המועדון דיטמר ריגלר לא הכחיש שמתנהל מו"מ להעברת הישראלי לארצות הברית. כידוע, בינואר הוא הוזכר כמועמד לוונקובר הקנדית.

שחקן וולפסברגר, תאי בריבו. Severin Aichbauer, GettyImages
עוזב את אוסטריה. תאי בריבו/GettyImages, Severin Aichbauer

וולפסברגר מימשה בקיץ את האופציה להארכת חוזהו של בריבו, עד קיץ 2024, אך הוא לא היה מעוניין בהארכת חוזה והקבוצה מצדה מבינה שהיא צריכה למכור אותו עכשיו, אחרת תאבד אותו בחינם.

בריבו הגיע לוולפסברגר בקיץ 2021 אחרי כשלוש שנים בקבוצת הבוגרים של מכבי פתח תקוה. הוא כבש 37 שערים ב-73 משחקים בכל המסגרות ובזכות היכולת הטובה באוסטריה, הפך לבורג חשוב בנבחרת ישראל תחת אלון חזן. עד עכשיו רשם 11 משחקים ו-3 שערים במדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully