וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישתף פעולה עם דז'קו וטאדיץ'? "פנרבחצ'ה מעוניינת בליאל עבדה"

דיווח בטורקיה: קבוצת הפאר רוצה להתחזק בשחקן הכנף הישראלי של סלטיק, שמוכנה למכור אותו תמורת כ-6 מיליון יורו. גם פיינורד וקלאב ברוז' הביעו עניין בשחקן לו יש חוזה עד קיץ 2026

דריבל אורח בהפתעה, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

האם ליאל עבדה בדרך לטורקיה? במדינה מדווחים היום (רביעי) שפנרבחצ'ה העשירה מעוניינת בקיצוני של סלטיק, שדורשת תמורת הישראלי כ-6 מיליון יורו. על פי הדיווח גם קלאב ברוז' ופיינורד מעוניינות בשחקן בן ה-21 בלבד שהספיק לרשום 101 הופעות במדים הירוקים לבנים וסיפק 28 שערים ו-20 בישולים.

על פי הדיווח פנרבחצ'ה מעוניינת לחזק את הכנפיים שלה אחרי שביצעה שתי החתמות מרשימות וצירפה לשורותיה הקיץ את אדין דז'קו מאינטר ודושאן טאדיץ' הכוכב הגדול של אייאקס. הסכום שדורשת סלטיק הוא לא בשמיים בהתחשב לפוטנציאל של עבדה וגילו הצעיר והביקוש עבורו רק הולך ומתגבר.

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Ian MacNicol, GettyImages
מבוקש. עבדה/GettyImages, Ian MacNicol

עבדה הבקיע 13 שערים וסיפק 9 בישולים בעונה החולפת במדי סלטיק. חוזהו של השחקן בסלטיק יפוג רק בקיץ 2026 ולכן קבוצה שתרצה אותו תצטרך לשלם דמי העברה. עבדה נרכש על ידי סלטיק ממכבי פתח תקוה ב-2021 תמורת 4 מיליון יורו ועל פי הדיווחים השחקן מצידו רוצה לעזוב את סקוטלנד ולעבור לליגה גדולה וחזקה יותר. כזכור, בתחילת החודש פורסמו דיווחים לפיהם גם ספורטינג ליסבון מעוניינת בישראלי וגם אייאקס גיששה, אך נראה שפנרבחצ'ה הכי רצינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully