וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למעבר יוקרתי? דיווח: "אייאקס בעקבות ליאל עבדה"

ב"סקיי ספורטס" טוענים כי מועדון הפאר ההולנדי בוחן את מצבו של השחקן הישראלי לקראת הקיץ. לעבדה חוזה לעוד שלוש שנים בסלטיק

תקציר: אייאקס - פיינורד 3:2/ספורט1

בשבוע שעבר טענו בסקוטלנד כי ליאל עבדה יעזוב בקיץ את סלטיק בעקבות "משבר ביחסים" עם המאמן אנג' פוסטקוגלו, והערב (שני) מדווח לייל תומאס ב"סקיי ספורטס" כי אייאקס מעוניינת בשחקן נבחרת ישראל, בוחנת כרגע את מצבו ורוצה להקדים מתחרות אחרות. לפני כן הוזכרו קריסטל פאלאס וסאות'המפטון, וכן קבוצות מהבונדסליגה ומהליגה הפורטוגלית.

עבדה בן ה-21 כבש העונה 12 שערים ובישל עוד שבעה ב-41 הופעות בכל המסגרות, אבל לא נחשב לשחקן הרכב אצל פוסטקוגלו (פתח 10 פעמים ב-29 משחקי ליגה בהם שותף) ובחודש האחרון נעדר בגלל פציעה שמנעה ממנו לשחק גם עם הנבחרת מול קוסובו ושוויץ.

מאז נרכש ממכבי פתח תקוה בקיץ 2021 תמורת 4 מיליון יורו, עבדה כבש 27 שערים ובישל עוד 18 ב-95 משחקים בכל המסגרות במדי סלטיק, איתה זכה בדאבל בעונה שעברה ובדרך לזכייה נוספת גם הפעם. חוזהו במועדון הסקוטי מסתיים בקיץ 2026.

שחקן סלטיק, ליאל עבדה. PressFocus/MB Media, GettyImages
ייפרד מסלטיק אחרי שנתיים? ליאל עבדה/GettyImages, PressFocus/MB Media

יוסי בניון ושי בירוק הגיעו למחלקת הנוער של אייאקס בגיל צעיר, אבל אף אחד מהם לא הגיע לקבוצה הבוגרת. עוד לפניהם, רוני קלדרון קיבל הצעה מאייאקס וכבר התאמן אצל רינוס מיכלס האגדי, אבל עזב מבלי לשחק. דניאל דה רידר, בן לאם ישראלית ואב הולנדי, גדל במועדון מאמסטרדם וגם הספיק לשחק ולכבוש בקבוצה הבוגרת לפני שיצא למסע באירופה שבמהלכו הגיע להפועל תל אביב והיה שותף לדאבל ב-2009/10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully