וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ביטול מעצר הבית: סטאק זומן לשימוע וצפוי להיות מפוטר

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 19:54

התנאים המגבילים הוסרו, הערכות שמכבי תל אביב תיפרד ממאמן השוערים. עורכי דינו: "הסרטון שהודלף חלקי ולא מלמד מה באמת קרה"

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

מכבי תל אביב עדיין לא הוציאה הודעה רשמית באשר להשלכות האירוע הקשה בו היה מעורב מאמן השוערים של הקבוצה, גרהאם סטאק, מכיוון שהחקירה במשטרה עדיין פתוחה. סטאק שוחרר היום (ראשון) ממעצר בית וגם התנאים המגבילים בוטלו. לאחר מכן האנגלי גילה כי זומן לשימוע במועדון שייערך מחר וההערכות בקרית שלום הן שהוא יסיים את תפקידו, שכן מכבי תל אביב לא תוכל לעבור לסדר היום על אירוע כה חמור שבו היה מעורב איש צוות של הקבוצה.

עורכי דינו עדי כרמלי וינון היימן מסרו: "החקירה בראשיתה ורק בסיומה ניתן יהיה להבין עד הסוף מה באמת אירע שם. מה שחשוב לציין ולא בכדי - מרשנו לא נעצר אלא שוחרר בתנאים והיום גם תנאי השחרור שלו בוטלו על ידי המשטרה, דבר המדבר בעד עצמו. אנחנו משתפים פעולה עם חקירת המשטרה ומעבירים לה כל מידע שיסייע לה להגיע לחקר האמת, הסרטון החלקי שהודלף לרשת לא מלמד דבר על מה שבאמת התרחש ועל איך יסתיים התיק בסופו של יום".

עוד על האירוע החמור בו היה מעורב סטאק

גרהאם סטאק מאמן שוערים מכבי תל אביב. אתר רשמי, מכבי תל אביב, צילום מסך
גולדהאר לא יעבור על כך לסדר היום. סטאק/צילום מסך, אתר רשמי, מכבי תל אביב

האזינו: יניב טוכמן על התקרית של גרהאם סטאק

סטאק כאמור לא נמצא באימון, ובמקומו התייצב שורה אובארוב שמעביר את האימון לשוערי הקבוצה. במועדון למדו את כל פרטי המקרה מאז אתמול בבוקר, כאשר הבעלים מיטש גולדהאר מעודכן בכל ולמרות שעדיין אין הודעה רשמית בעניין, קרוב לוודאי שסטאק לא ימשיך במועדון אחרי אירוע כה מתוקשר וחמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully