וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחכה לגולדהאר: "במקום הכנות לאירופה, מתעסקים בזה"

23.7.2023 / 11:00

הבעלים עודכן במעצרו של מאמן השוערים גרהאם סטאק, במכבי תל אביב מחכים שיכריע אם להיפרד ממנו מיידית. השחקנים המומים: "לא ייאמן שעברו 48 שעות מה-1:6 והמועדון צריך להתעסק בקשקוש כזה". בינתיים מאמן השוערים של מחלקת הנוער הוזעק לקבוצה הבוגרת

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

כמו תמיד, גם בסיפור המיותר של מאמן השוערים גרהאם סטאק, במכבי תל אביב ממתינים להוראות מקנדה. מיטש גולדהאר קיבל עדכונים אתמול (שבת) בבוקר אחרי שבמועדון התבשרו על מעצרו של סטאק ורק הוא יחליט האם יש סיכוי להמשך העסקתו במועדון או להחלטה על פרידה מיידית ממי שנחשד כי תחת השפעת אלכוהול היכה מבלים במועדון.

במכבי תל אביב אספו גם הבוקר כל פרט של מידע על האירוע האלים שלשום בלילה במועדון בשדרות רוטשילד בעיר. הקבוצה נמצאת בקשר עם המשטרה שאמורה למסור מה היא עושה עם התיק הזה. אתמול לא נערך אימון והערב יש שניים שנקבעו בקרית שלום, כך שבקבוצה יזעיקו מאמן שוערים ממחלקת הנוער כדי שיחליף את סטאק עד אשר המשטרה תסיר את התנאים המגבילים שהוטלו עליו.

גרהאם סטאק מאמן שוערים מכבי תל אביב. אתר רשמי, מכבי תל אביב, צילום מסך
שוב פרשה מביכה, שוב גולדהאר יכריע. גרהאם סטאק/צילום מסך, אתר רשמי, מכבי תל אביב

סיפור מעצרו של סטאק תפס את השחקנים אתמול המומים. אחד מהם סיפר הבוקר: "זה כנראה היה יותר מדי טוב שנהנה מהניצחון הגדול שעשינו בבאר שבע ביום חמישי. פשוט לא ייאמן שלא עברו 48 שעות מהניצחון והמועדון צריך להתעסק בדבר הזה. במקום שנפתח את השבוע בראש טוב לקראת תחילת המשחקים באירופה, צריך להתעסק בקשקוש כזה".

רובי קין שהציג הרבה מאוד אלמנטים חיוביים כמאמן כבר בתחילת הדרך שלו במכבי תל אביב, יצטרך הערב באימון לשוחח עם השחקנים ולנסות לשים כמה שאפשר את כל האירוע הזה בצד, על מנת שכולם ייכנסו לריכוז מלא לקראת המפגש מול הקבוצה ממולדובה ביום חמישי הקרוב. הקהל של מכבי תל אביב קונה בינתיים כרטיסים ואחרי המשחק הנהדר בבאר שבע, נמכרו עוד 3,500 כרטיסים ובסך הכל 16 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully